دنیا تشنه افرادی مثل شهید چمران است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دنیا تشنه افرادی مثل شهید چمران است گفت: شهید چمران بهترین الگو برای جهانیان است.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح الله جمیری دیشب در نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد که در سالن فرهنگسرای غدیر استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه نیایش‌های دکتر چمران بسیار زیبا و ماندگار است اظهار داشت: باید روی شخصیتی بزرگ مانند شهید چمران به‌خوبی کار شود زیر دنیا تشنه افرادی مثل شهید چمران است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شخصیتی مانند شهید چمران با منشی که داشت می‌تواند بهترین الگو برای مردم در تمام زمینه‌ها باشد و به نوعی می‌توان تمام‌ سال‌های عمر شهید چمران را فیلم‌های بسیار عالی و تأثیرگذار ساخت.

وی با بیان اینکه کجای دنیا می‌توان تصور کرد که در جنگ و در سخت‌ترین و دشوارترین زمان فردی به فکر گل‌های شقایق باشد که له نشود افزود: این رفتار زیبا فقط از شخصی بزرگ مثل شهید چمران انجام گرفت، پس می‌توان از این شخصیت بزرگ کشور برای الگو قرار دادن استفاده کرد.

جمیری با اشاره به اینکه متأسفانه خیلی قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم اضافه کرد: باید روی شخصیت شهید چمران و رفتارهایشان کار کرد و مطمئن باشید اگر انجام گیرد از بمب اتم هم‌صدایش بسیار بیشتر و تأثیرگذارتر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه لباس با ارزش بسیجی همه‌جا زیباست اما زمانیکه که بر تن افراد مهندس باشد بسیار زیباتر است خاطرنشان کرد: همان‌طوری که فرماندهان ما خط‌شکن بودند و خودشان نفر به نفر می‌جنگیدند امروز ما به‌عنوان بسیجیان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی باید در خط جلو نبرد باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب در خطر است گفت: دشمن بیدار و در حال آسیب به نسل‌های بعدی است و کارهای فرهنگی بسیاری برای انحراف جوانان از شهدا انجام می‌دهد تا از راه ارزش‌ها و آرمان‌ها دور شوند.

جمیری با اشاره به اینکه امروز یک ولی فقیه جامع الشرایط کشور را هدایت می‌کند گفت: با وجود اینکه ما زحمات و شهدا را دیدیم و اگر نخواهیم ارزش‌ها را پاس بداریم، در کاستی‌ها شریک هستیم پس باید ارزش‌های انقلاب و اسلام را به‌خوبی پاس بداریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با تأکید بر اینکه انقلاب نباید برای نسل‌های بعدی با کمی و کاستی مواجه شود اظهار داشت: باید رمز پیروزی انقلاب اسلامی را به دست آوریم و در مباحث فرهنگی و اعتقادی به‌خوبی رصد کنیم تا خدایی ناکرده در این زمینه‌ها با مشکل روبه رو نشویم.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..