آیین صبحگاه مشترک یگان های مسلح استان یزد برگزار شد

همزمان با پنجمین روز از بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز دوشنبه آیین صبحگاه مشترک یگان های مسلح مستقر در یزد با حضور مسوولان و ایثارگران در سپاه الغدیر این استان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه بخش مرکزی یزد در این آیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نعمت و عطیه الهی است که با رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر دین، ارزش های الهی و جانفشانی شهیدان نصیب ملت ایران شد، گفت: حفظ نظام توسط مردم و مسوولان وظیفه ای دینی و انقلابی است .

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، افزود: دشمنی های استکبار جهانی در ابعاد مختلف همچنان علیه نظام ادامه دارد، باید با وحدت کلمه و بصیرت برای خنثی کردن نقشه های آنها بیش از گذشته فعالیت های لازم انجام شود.
این استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسایل دینی در ادامه به حضور جوانان مومن در سوریه و عراق و بیرون راندن گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها اشاره کرد و یادآور شد: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران باید همچنان به عنوان هدف متعالی نظام همواره حفظ شود.
مدرسی افزود: اگر ملت و مسوولان ما، ولایتمدار و با بصیرت باشند، قطعا هیچ دشمنی نمی تواند اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی دنبال کند.
در مراسم یادشده رژه یگان‌های حاضر برگزار شد و مسئولان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجیان استان یزد با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و ایثارگران برگزار شد.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..