شناسه خبر: 62175 منتشر شده در مورخ: 1396/11/16 ساعت: 13:58 گروه: اجتماعی
به مناسبت دهه مبارک فجر و در جهت ارائه خدمات دولت خدمتگزار به مردم فهیم استان ، خلاصه ای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای مجموعه پست استان بشرح ذیل ارائه می گردد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، به مناسبت دهه مبارک فجر و در جهت ارائه خدمات دولت خدمتگزار به مردم فهیم استان ، خلاصه ای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای  مجموعه پست استان بشرح ذیل ارائه می گردد.

 

1-     ساماندهی و بازسازی اماکن و تجهیزات پستی

2-    ساماندهی و بازسازی ناوگان حمل و نقل و خودرویی

3-    راه اندازی سیستم مدیریت پاسخگویی به شکایات ازطریق سایت http://eop.post.ir

4-    راه اندازی سامانه هوشمند همراه نامه رسان

5-    ایجاد سرویسهای نوین: اعتبار سنجی نشانی شهروندان ،پست من ، توزیع ویژه در روز قبول ، پست مستقیم الکترونیکی(EDM) ، پست مالی ،پست ترکیبی ، تمبر فاخر طلا و نقره، پست لجستیک، پست پخش، پست رسانه ، خدمات ویژه شهروندی (خوش) ، تجارت الکترونیک بین المللی ،سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست.

6-    حذف قراردادهای غیر اقتصادی و عقد قراردادهای با ارزش افزوده در راستای توسعه خدمات نیابتی و رفاه حال مشتریان با شرکتهای ، سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی از جمله : ثبت اسناد ، شرکت مخابرات ،  پزشکی قانونی ، اداره کل تأمین اجتماعی ، دادگستری ، شهرداری ، اداره کل مالیاتی ، اداره کل دامپزشکی ، بانکهای ملی ، مهر اقتصاد ، مسکن ، رسالت و .....

7-    راه اندازی و بهره برداری از سیستم یکپارچه مبادله

8-    تهیه لوازم و تجهیزات جدید نامه رسانی شامل موتورسیکلت، کلاه کاسکت، لباس متحد الشکل، کیف نامه رسانی و باکس موتور سیکلت .

9-    ایجاد باجه های پستی در ادارات و مکانهای مورد نیاز مردم جهت کاهش تردد و تسریع در دریافت خدمات .

10-بالاتر بودن  سرانه مرسوله پستی در استان نسبت به میانگین سرانه مرسولات پستی در کشور.

11-بهنگام سازی اطلاعات کدپستی  در سطح استان و نصب پلاک کدپستی شهری و روستایی.

12-ارتقاء سیستمهای سخت افزاری متناسب با پیشرفت تکنولوژی.

13-استفاده ازتوانمندیهای بخش خصوصی درجهت توسعه خدمات وامکانات پستی درامورقبول وحمل ونقل مرسولات پستی.

14-استفاده از فن آوریهای نوین درجهت بهبود کیفیت خدمات پستی واتوماسیون نمودن باجه های قبول وواحدهای تجزیه وتوزیع.

15-اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع ،راه اندازی باجه ارتباط بامشتری وتهیه امکانات رفاهی برای مشتریان درباجه های پستی .

16-بکار گیری فن آوری های نوین به منظور بهبود فرآیندها و تحقق اصل مشتری مداری.

17-راه اندازی سامانه رهیاب مرسولات موزعین.

18-راه اندازی سامانه رهگیری تخصصی مرسولات پستی.

19-  حذف تمبر و نقش تمبر بر روی مرسولات پستی و استفاده از نقش تمبر الکترونیکی.

20-راه اندازی خدمات ویژه شهروندی (خوش)

21-اخذ وجوه مرسولات خرید اینترنتی از طریق دستگاههای MPOS

22-حذف رسید فیزیکی و صدور رسید الکترونیکی خدمات پستی

23-ارسال ثبت دیجیتال

 

24-مهمترین اقدامات به عمل امده درراستای تحقق این طرح اقتصادمقاومتی دراستان  به شرح ذیل است:

برگزاری جلسات کارگروه استانی  GNAFباحضورنمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط

تشکیل کمیته  تخصصی نقشه سرویس های مرتبط با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی

به هنگام سازی کامل کدپستی شهرهاو50%روستاهها مطابق با برنامه کشوری

به هنگام سازی بیش از 810 هزار رکوردکدپستی(717 هزار شهری و93 هزار روستایی)

پایان عملیات تعیین مختصات جغرافیایی ساختمانها درنقاط شهری استان

google-buzz twitter digg facebook linkedin
کلید واژه
 
نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 0/0872 sec