چمران:

مسوولان با همدلی و ولایتمداری، حل مشکلات را محور برنامه ها قرار دهند

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسوولان اجرایی با همدلی و ولایتمداری، حل مشکلات مردم را محور برنامه ریزی ها و فعالیت های خود قرار دهند که از نیازهای اساسی و مطالبه حقیقی آحاد مردم است.

به گزارش یزدی نیوزمهدی چمران یکشنبه شب در نخستین همایش مهندسان بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا افزود: مشکل اقتصادی در برخی موارد ناشی از سوء مدیریت است، باید مدیران در موقعیت های مختلفی قرار دارند، به دور از پرداختن به حواشی به فکر حل مسائل اساسی مردم باشند.

وی ادامه داد: مطالبه اصلی مردم در رسیدگی به مسائل اقتصادی، معیشتی و فعالیت های فرهنگی و ارزشی در راستای اهداف و آرمان های والای نظام است ، بنابراین رسیدگی و پاسخگویی به نیازها و مشکلات مردم همواره در دستور کار مدیران قرار گیرد.
رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: رمز و راز پیروزی و بقای انقلاب در ولایتمدای ، حفظ اصول و ارزش ها ، همدلی و ایستادگی و داشتن روحیه شهادت طلبی در برابر دشمان قسم خورده است که همه باید برای شکست استکبار وظایف خود را انجام دهند.
چمران اظهار کرد: نعمت ولایت فقیه از مهمترین ثمره و برکت های انقلاب است و ملت ایران به رغم توطئه های مختلف در ۴۰ سال گذشته که از عمر نظام می گذرد با ولایتمداری توطئه ها را خنثی کردند و از این به بعد نیز به حول قوه الهی چنین خواهند بود.
به گفته وی امروز ملت های مسلمان به خصوص در لبنان و فلسطین با تاسی از انقلاب اسلامی در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده اند و به موفقیت های بزرگی هم رسیده اند و قطعا باید روحیه مقاومت و ایثار در برابر استکبار جهانی وجود داشته باشد.
رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته نشان دادند که نسبت به قول های خود خیلی بد عهد هستند و به هیچ اصولی پایبند هم نمی باشند، بنابراین راه عزت ، تداوم ولایتمداری و ایستادگی است که باید وجود داشته باشد.
چمران یادآور شد: مخالفت دشمنان با نظام اسلامی به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش های دینی است نه دانش هسته ای، توطئه های آنها ادامه دارد، باید مردم و مسوولان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در برابر آنها ایستادگی کنند.
بیش از هزار نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضویت دارند، این سازمان در سال ۷۹ تشکیل شد و هدف آن گردآوری تجارب موفق و سازنده مهندسان بسیجی در دوران دفاع مقدس و سازندگی است.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت ۳۰۰ هزار بسیجی دارد .

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..