امام جمعه یزد:

مدیران با روحیه جهادی و تفکر انقلابی برای حل مشکل مردم تلاش کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: مدیران استان با عزمی جدی و با روحیه جهادی و تفکر انقلابی ، با همدلی و همکاری برای حل مشکل اقتصادی و رفع نیازهای مردم تلاش کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای کمیته استادان و دانشجویان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و قدردانی از فعالیت های دانشجویان و دانشگاهیان در راستای اهداف نظام افزود: مدیران و دانشگاهیان در انجام وظایف خود در قبال توسعه و آبادانی جامعه مسوول هستند.

وی ادامه داد: خدمات نظام در بخش های مختلف باید با آمارهای موثق و مستند و دقیق و شفاف برای مردم و جوانان ارائه شود و برای جلب همکاری همگان در راستای تداوم اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد یادآور شد: وظیفه مدیران اجرایی است، در ۴۰ سالگی انقلاب به صورت دقیق نقاط ضعف و قوت برنامه‌های اجرا شده در مدیریت کشور و عرصه‌های مختلف را در این مدت بررسی کنند.
ناصری یزدی به اهمیت تحول در سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت: نظام علمی و فرهنگی به‌ عنوان یکی از سیستم‌های مهم باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز بر اساس اهداف نظام اسلامی تحول پذیرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد یادآور شد: خروجی آموزش‌ها در دانشگاه ها و حتی مدارس باید نیروهایی کارآمد ، مومن و انقلابی و در راستای تامین نیازهای جامعه اسلامی و حل مسائل و مشکلات باشد .
ناصری یزدی اظهار کرد: دانشگاهیان باید بر حسب نیاز کشور در برنامه های علمی و فرهنگی دارای تلاش مضاعف باشند و با انجام ماموریت های خود به جامعه خدمت کنند.
استان یزد حدود ۱۰۰ هزار دانشجو و ۶۰ مرکز آموزش عالی دارد .
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن ماه امسال افزون بر هفت هزار برنامه اجرا می شود و توسط کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر در دانشگاه ها و با مشارکت دانشجویان برنامه های مختلفی با مشارکت استادان و دانشجویان برگزار می شود.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..