اعلام آمادگی تاکنون قریب هزار زائر یزدی برای حج سال آینده

با گذشت بیش از یک هفته از فراخوان سازمان حج و زیارت از زائران حج سال ۹۷، بیش از 970 زائر یزدی متقاضی برای حج سال آینده اقدام به تکمیل اطلاعات اولیه خود در سامانه این سازمان کرده‌اند .

به گزارش یزدی نیوزمدیریت حج و زیارت استان پیش از این از هم‌استانی‌های یزدی که تا قبل از سی‌ام آبان ٨٥ اقدام به واریز مبلغ لازم برای اعزام به حج کرده و فیش مربوط را دریافت کرده بودند، خواسته بود از چهارم بهمن برای تکمیل اطلاعات اولیه خود به سامانه اینترنتی مربوط به نشانی الکترونیکی www.reserve.haj.ir مراجعه کنند.

«علی اصغر شریفی» مدیر حج و زیارت یزد درباره روند مراجعه همشریان برای تکمیل اطلاعات اولیه، گفت: این روند از چهارم بهمن آغاز شده و در هفت روز اول بیش از ۹۷۰ نفر با مراجعه به سامانه یاد شده، اقدام به تکمیل اطلاعات خود کرده‌اند .

این مسئول مراجعه همشهریان یزدی برای تکمیل اطلاعات خود را فراتر از انتظار دانست و افزود: روند مراجعه و تکمیل اطلاعات با نظم مثال‌زدنی در جریان است.

شریفی یاداور شد: در صورتی که هموطنان هنگام ورود به صفحه سامانه و در جریان تکمیل اطلاعات خود با مشکلی از جمله تطابق نداشتن مدارک کنونی با اسناد موجود در سامانه مواجه شدند، می توانند با اتصال به لینک تعبیه شده در همان صفحه و دریافت شماره تلفن‌های حج و زیارت استان ، پاسخ پرسش و راه حل مشکلات پیش آمده را دریافت و مجدداً اقدام به تکمیل اطلاعات کنند .

گفتنی است، بنابر این گزارش همشهریانی که طی فرصت تعیین شده اقدام به تکمیل اطلاعات خود در سامانه می‌کنند، باید منتظر مرحله بعدی یعنی ثبت‌نام قطعی باشند.

منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..