۲خبر از شهرستان های ابرکوه و بافق

21پروژه عمرانی در ابرکوه بهره برداری می شود و دستگیری سارق مدارک و چک در بافق از جمله خبرهای روز یکشنبه در استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوزسرپرست فرمانداری ابرکوه گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی ، کشاورزی، درمانی و آبرسانی با حضور مسئولان استان یزد و شهرستان نیز افتتاح می شود. 

محمد کاظمی نسب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح ها ۱۸۰میلیارد ریال هزینه شد که با افتتاح طرح های یادشده زمینه اشتغال مستقیم ۵۳ نفر فراهم می شود. 
وی طرح ها را آبیاری قطره ای در سطح ۶۵ هکتار ، افتتاح ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی در ۲طبقه با یکهزار و ۸۷۰ مترمربع زیربنا ، میدان شهیدان آدمی و اهتراز پرچم ۵۱ متری ایران، کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم النبیاء (ص)، یک واحد پرورش اسب، سه باب خانه تاریخی بوم گردی و پایانه پسته پاکنی ذکر کرد. 
رئیس ستاد دهه فجر و سرپرست فرمانداری ابرکوه در ادامه با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ، تبلیغی و ورزشی در این شهرستان درحال اجراست . 
وی اضافه کرد: دهه فجر زیباترین و ماندگارترین صحنه تاریخ ایران است که انقلاب با وحدت و یکپارچگی ملت و به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید. 
وی افزود: انقلاب اسلامی برپایه ارزش های دینی و با مشارکت مردم بنیان گذارده شد و توانستیم در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب موفقیت های نظام را در عرصه های مختلف معنوی، سیاسی ، علمی و دفاعی به جهانیان معرفی کنیم. 
کاظمی نسب تاکید کرد: ملت هوشیار و بیدار ایران برای حفظ ارزش های انقلاب با تبعیت از امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همراهی با دولت تدبیر و امید در راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن، تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد. 
مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
فرمانده انتظامی بافق گفت: سارق مغازه ای که اقدام به سرقت گاو صندوق حامل چک های سفید امضاء و اسناد و مدارک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی کرده بود،در این شهرستان دستگیر شد. 
سرهنگ محمد کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر، با توجه به حساسیت موضوع، مراتب را در دستور کار قرار دادند. 
فرمانده انتظامی بافق افزود: در بررسی مشخص شد، سارق به تنهایی در اقدامی عجیب گاو صندوق به وزن ۳۵۰ کیلویی را از داخل مغازه ای سرقت کرد. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی سارق و کشف اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی انجام شد که با همکاری مردمی و پس از حضور تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی، گاو صندوق در یکی از شهرستان های همجوار که با دیلم شکسته شد، کشف شد. 
فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست، اسناد و مدارک و چک های خود را داخل گاو صندوق قابل حمل در مغازه نگهداری نکنند و واحدهای صنفی خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند. 
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..