معاون اول رئیس جمهوری و چهار وزیر کابینه وارد یزد شدند

معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق رئیس سازمان میراث فرهنگی و چهار تن از وزیران کابینه دولت دوازدهم ، صبح روز شنبه برای افتتاح چند طرح به مناسبت دهه فجر، وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند و مورد استقبال استاندار و تعدادی از مدیران قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید علی رضا آوایی وزیر دادگستری و علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اسحاق جهانگیری را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.

افتتاح چند طرح صنعتی و تولیدی از جمله افتتاح فولاد یک میلیون تنی و واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی چادرملو و طرح توسعه صنایع لاستیک تولید کننده تایرهای رادیال سیمی سواری، تایرهای رادیال سیمی مینی بوس و وانت از جمله طرح هایی است که امروز در استان یزد افتتاح می شود.
واحد تولیدی یاس کیسه تولید کننده انواع گونی و نخ نیز در میبد ، بازدید از سایت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق و معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز و شرکت در شورای اداری استان یزد از دیگر برنامه های سفر اسحاق جهانگیری و هیات همراه است.
در دهه فجر در مجموع ۶۳۵ پروژه با ۲۲هزار میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، انرژی، مخابراتی، کشاورزی، صنعتی ، گردشگری، فرهنگی، بهداشتی و دامداری در استان یزد به بهره‌ برداری می رسد که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال سه هزار نفر و ۱۹۲ نفر ایجاد خواهد شد.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..