امام جمعه بهاباد:

برنامه های دهه فجر با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

امام جمعه بهاباد گفت: آیین های گرامیداشت دهه فجر با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و همگان به خاطر این نعمت الهی شکرگزار باشند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علی اکبر ابراهیممی بشکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بهاباد 

با تبریک سی و نهمین سال پیروزی انقلاب و با تاکید بر اینکه عظمت انقلاب به حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی در ایران پایان داد، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: باید نسل جوان بداند و متوجه شود که این انقلاب با خون شهدا و جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.
خطیب جمعه بهاباد با اشاره به سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) یادآور شد: ایام فاطمیه اول و ایام الله دهه فجر با شور فاطمی برگزارر شود و برنامه ها نیز متناسب با این ایام باشد. 
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری پیشرفته تبدیل کرد، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مسئولان است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی را برای مردم بیان کنند.
ابراهیمی بشکانی با اشاره به جمله شهید مطهری که استعمار ما را استبثاء فرهنگی کرد، گفت : یعنی استعمار کاری کرد که ما را وابسته به دشمن بکند و زیر سلطه آنان باشیم، این امر برای آنان محقق نشد و نتوانست نقشه شوم خود را عملی کند، ایران کشوری مستقل است و به هیچ کشوری وابستگی ندارد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب ایران بر اساس اصل «نه شرقی، نه غربی»، پیروز شد، گفت: انقلاب اسلامی ، الگوی فرهنگی و اجتماعی جدیدی برای مسلمانان و مستضعفان جهان به ارمغان آورد، رژیم شاهنشاهی را ساقط و نظام سیاسی نوینی برپا کرد.
وی اضافه کرد: انقلاب ‌اسلامی، درخشش نور معنویت، عدالت، آزادی، استقلال و بازگشت به اسلام بود که در حاکمیت مطلق ماده‌ گرایی و حاکمیت سرمایه‌ داری غربی و سوسیالیسم شرقی به‌ وقوع پیوست.
امام جمعه بهاباد در ادامه خطبه ها از خدمات عباس اقبال فرماندار سابق این شهرستان تجلیل کرد و با تبریک انتصاب خانی زاده به سمت فرمانداری از وی خواست نسبت به توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکند.
مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد .

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..