امام جمعه مهریز:

شعارها و هدف های انقلاب به نسل جوان منتقل شود

امام جمعه مهریز گفت: شعارها و هدف های والای انقلاب اسلامی باید در دهه فجر بنحو شایسته ای توسط مسوولان و رسانه های گروهی به مردم و جوانان منتقل شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره اصول نظام ولایی و انقلابی ما را هدف قرار می دهند و می خواهند شعار های انقلاب را تغییر دهند، مردم هوشیار باشند.

وی ادامه داد: دهه فجر در عمل مظهر شکوه و عظمت ملت قهرمان ایران است ، عزت ایران و ایرانی در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه گذاری شد که این باید به نسل جدید منعکس شود .
خطیب نماز جمعه مهریز تصریح کرد: جشن های دهه فجر با حرمت گذاری به ایام فاطمیه با مشارکت مردم و همکاری ستاد دهه فجر و مسوولان اجرایی در شهر و روستاهای شهرستان برگزار شود که موضوع بسیار مهمی است.
محی الدینی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته اقدام های بسیار مهمی انجام داده و توانسته است در زمینه توسعه فناوری فضایی بومی و طراحی و ساخت و پرتاب ماهواره به عنوان نهمین کشور صاحب این فناوری در دنیا شناخته شود و علاوه بر حفظ اقتدار ملی ایران در این حوزه نیروی انسانی متخصص و ارزشمندی را تربیت کند.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..