امام جمعه هرات:

امام خمینی(ره) در سایه تقوا فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد

امام جمعه شهر هرات مرکز شهرستان خاتم با اشاره به اینکه آمریکا در زمان پیروزی انقلاب ایران از قدرت بالایی در عرصه جهانی برخوردار بود، گفت: امام خمینی(ره) در آن زمان با وجود نداشتن هیچگونه سلاحی تنها در سایه ایمان به خدا و با قدرت تمام فریاد مرگ بر آمریکا را سرداد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محمد علی جعفری، در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: دستاوردهایی که در سایه پرهیزگاری و تقوا بدست آمد شامل انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، استقلال ، دفاع از مظلوم و استقامت و پایداری است.

وی یادآور شد: انقلاب دستاوردهای متعددی به همراه داشت که مهمترین آن حضور مردم در صحنه های مختلف و شکل گیری و پیروی انقلاب برپایه شرع اسلام است.
وی بیان کرد: دموکراسی واقعی در ایران اسلامی حاکم است چرا که انقلاب ما مردمی بود و بر اساس کودتا و سلطنت شکل نگرفت.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، سلطه ستیز و مخالف هرگونه تسلط استکبار است و هیچ کس نیز نمی تواند به ما ظلم کند.
خطیب نماز جمعه هرات عنوان کرد: امروز همه چیز در کشور بر اساس انتخابات شکل می گیرد شوراها، نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان رهبری همه بر اساس انتخابات انجام می شود.
جعفری اظهار کرد: استقامت و پایداری دستاوردی است که در انقلاب به دست آوردیم و ما باید بر روی پای خودمان بایستیم و به هیچ تکیه گاهی جز خدا نیاز نداریم.
وی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خاتم تاکید کرد و یادآور شد: در این روز با حضور قشرهای مختلف مردم، باید از ولایت فقیه و انقلاب حمایت کنیم.
وی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه مردم باید سیلی محکمی به دهن آمریکا زد و فتنه های دشمنان را نیز خنثی کرد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..