امام جمعه موقت ابرکوه:

درایت و رهبری امام خمینی(ره) عامل پیروزی انقلاب است

امام جمعه موقت ابرکوه گفت: امام خمینی (ره) با درایت و مبارزات خود تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد و ملت ایران با وحدت، انسجام و پیروی از حضرت امام(ره)، انقلاب را همراهی کردند و انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیروز شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام تقی فتاحی ، در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه با گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: دشمن درصدد است، انقلاب را مستقیم و غیرمستقیم یا با واسطه منحرف کند، به لطف خداوند متعال همیشه تیرش به سنگ خورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، چون خدایی بود و در راه ترویج فرهنگ دینی و در مسیر ائمه اطهار بود، به پیروزی رسید. 
فتاحی با بیان اینکه دشمنان برای انحراف انقلاب تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است ، اظهارکرد: با وجود توطئه های دشمنان، هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم ، بیش از یکهزار کیلومتر مرز آبی، خاکی و کوهستانی را حفظ و مراقبت کردیم، ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر شهید ترور و شهدای گرانقدری را تقدیم کردیم ، اما انقلاب اسلامی ایران با وحدت ملت و مسئولان بیش از گذشته مستحکمتر شد. 
به گزارش ایرنا، فتاحی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی از همه این بازی هایی که سر ما در آوردند، عبور کردیم و پیروز شدیم و امروز بر قله رفیع اقتدار ایستاده ایم.
امام جمعه موقت ابرکوه با بیان اینکه دشمنان با توطئه های خود سنگ اندازی و خطر آفرینی می کنند، تصریح کرد: دشمنان از این همه مقاومت و ایستادگی ملت ناراحت و عصبانی هستند ولی به لطف خدا دشمن باز هم موفق نخواهد شد.
مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..