معاون فرماندار یزد تأکید کرد:

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهر و روستا

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد با اشاره به ضرورت اصلاح نگاه یک سویه به رفع مشکلات ترافیکی، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی شهر و روست ایفا می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین فلاح تفتی» در هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد با دستور کار طرح اصلاح هندسی تقاطع های فهادان، سید گلسرخ و انتهای بلوار کشاورز در روستای اکرمیه از توابع بخش مرکزی، طرح احداث مسیر دوچرخه سواری در باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی و بررسی و پاسخگوئی به نامه‌های وارده به دبیرخانه شورا تشکیل شده است، اظهار کرد: رفع مسائل و مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای ترافیک است.

وی افزود: نگاه بخشی و یک‌سویه به مشکلات ترافیکی شهرها و روستاها به‌هیچ‌وجه صحیح نیست و ضروری است تا با برنامه‌ریزی صحیح، تعامل و همفکری در راستای بهبود وضعیت ترافیکی در سطح شهرستان گام برداریم.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در روستاهای شهرستان، گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی در روستاها می‌بایست در مسیر کارشناسی و علمی اجرایی شود تا علاوه بر کمک به روستاها، در بهبود موضوعات ترافیکی در شهرها نیز مؤثر و مفید باشد.

فلاح تفتی در پایان‌ با اشاره به ضرورت بهبود فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان مردم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری یزد به این موضوع به‌صورت جدی واردشده است که انتظار داریم مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری برای شهروندان در معابر و خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر طراحی و اجرا شود. 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..