نتیجه قرعه کشی نخستین لیگ برتر فوتسال بانوان استان یزد شد

قرعه کشی نخستین لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه های استان یزد جام دهه فجر برگزار و وضعیت تیم های شرکت کننده مشخص شد.

به گزارش یزدی نیوزنجمه رنجبر، نائب رئیس هیات قوتبال استان یزد در امور بانوان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور تیم های اندیشه ، آینده سازان ، گلساپوش و طلوع رهام یزد ، خاتم اردکان ، هیات فوتبال تفت ، هیات فوتبال بهاباد ، ورزش و جوانان خاتم و سنگ آهن بافق برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رقابت ها در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی در گروه اول تیم های هیات فوتبال بهاباد ، طلوع رهام و آینده سازان یزد ، سنگ آهن بافق و ورزش و جوانان خاتم و در گروه دوم نیز تیم های هیات فوتبال تفت ، گلساپوش و اندیشه یزد و خاتم اردکان با هم به رقابت می پردازند.
این مسوول ورزش بانوان اظهار کرد: مسابقات از نیمه دوم بهمن ماه امسال با همکاری کمیته مسابقات هیات فوتبال استان و همراهی هیات فوتبال شهرستان ها برگزار می شود و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری راه خواهند یافت.
رنجبر تصریح کرد: برگزاری نخستین لیگ برتر فوتسال بانوان استان ، نقش مهمی در توسعه این رشته ، ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و رقابت سازنده دارد و برای سال های آینده تداوم خواهد داشت.
وی گفت: در بین بانوان استان ظرفیت های بسیار خوبی در رشته فوتسال وجود دارد که امیدواریم با برگزاری لیگی منظم و مستمر موجب شکوفایی و رسیدن به جایگاه حقیقی در کشور شویم.
هم اکنون یک تیم فوتسال بانوان استان یزد در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد.
استان یزد دارای ۲۲ تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و ۷۰ تیم در لیگ استان است .

بخش نظردهی بسته شده است..