فرماندار اردکان خبرداد

افتتاح ۷۷ طرح بااعتباری بالغ‌بر۱۴۰ میلیارد ریال در اردکان

فرماندار اردکان از افتتاح 77 طرح در ایام‌الله دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش یزدی نیوزهادی مقیمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: باید تلاش کنیم تا همه مردم از برکات این انقلاب بهره‌مند شوند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، اتحاد مردمی و با پیروی از ولایت‌فقیه راه پیشرفت و ترقی را محکم و استوار طی می‌کند.

فرماندار شهرستان اردکان اظهار داشت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر تعداد ۷۷ طرح مختلف در عرصه‌های صنعتی، تولیدی، عمرانی، گردشگری، درمانی، ورزشی و مخابراتی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در عرصه صنعت تعداد ۱۵ طرح و بااعتباری بالغ‌بر ۳۲ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که می‌توان به مجتمع فولاد ثامن چادرملو، طرح توسعه کاشی ایفا سرام، احداث کاشی یکتا سرام، طرح توسعه نساجی آفرین، نیروگاه الماس سیستم انرژی و یک واحد پرورش مرغ گوشتی به‌عنوان مهم‌ترین این طرح‌ها یادکرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: طرح‌های بهسازی قنوات، عملیات گازرسانی به امامزاده سید نورالدین احمد (علیه‌السلام)، احداث فاز ۳ مجتمع آب‌رسانی عقداء، بهره‌برداری از پایگاه سلامت امام هادی (علیه‌السلام)، ساخت و تجهیز پارک‌های روستایی، احداث خیابان فاطمیه و احداث کمپ ریگ نوردی زرین از دیگر طرح‌هایی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع:خبرگزاری فارس یزد

بخش نظردهی بسته شده است..