سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد مطرح کرد

رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب با زبان هنر، هدف اصلی گروه سرود عاشقان ولایت یزد / آرزوی اجرا در محضر رهبر انقلاب

سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد، هدف اصلی این گروه را رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب با زبان هنر اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوز ابوالفضل کرمانی نسب : در رابطه با فعالیت گروه سرود عاشقان ولایت، گفت: گروه سرود عاشقان ولایت یزد از سال ۱۳۶۰ تاکنون در حال فعالیت است و این مجموعه شهدای والامقامی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ اما تولید آثار به‌صورت حرفه‌ای و ساخت آثار را سه سال است که آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه گروه سرود عاشقان ولایت دارای ۱۴۸ عضو ثبت نامی و حدود ۴۰ نفر عضو فعال است، افزود: در این سه سال ۵۲ سرود با موضوعات مختلف تولید کردیم که شعر، آهنگسازی و تنظیم آثار، کار مجموعه خود گروه است.

سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد تصریح کرد: تولید ۲۲ نماهنگ تلویزیونی که بعضی از آن‌ها بارها از شبکه‌های سراسری پخش‌شده و در حال پخش است و ۹۳ اجرای زنده تلویزیونی و هزاران اجرا در نقاط مختلف کشور و استان یزد از دستاوردهای سه‌ساله این گروه است.

کرمانی نسب بابیان اینکه در جشنواره شعر و موسیقی «نغمه‌های کویر» هفت اثر گروه ما به بخش نهایی راه یافت، اظهار داشت: این آثار در آثار خود چون «اقتصادی مقاومتی» و «شهر رشادت» با لهجه یزدی به انتقال مفاهیم موردنظر مقام معظم رهبری و به معرفی دارالعباده پرداخته بودیم.

این مسئول عنایت خداوند و حضرات معصومین (ع) اخلاص و صفایی قلب کادر گروه و تک‌تک هنرجویان را دلایل موفقیت گروه سرود عاشقان ولایت یزد را در این جشنواره دانست و اضافه کرد: استفاده از شعرهای با محتوای غنی و استفاده از تیم کارشناسی جدید تهیه محتوا، مشورت با اساتید و علما و استفاده از تکنیک‌ها و موسیقی به‌روز جهانی جهت تولید آثاری به‌روز و فنی را از دیگر دلایل موفقیت گروه برشمرد.

وی استفاده از شعرهایی با محتوای بسیار عالی و تنظیم و استفاده از تکنیک‌های به‌روز موسیقی و تولید آثار با موضوعات مرتبط با جشنواره شعر و موسیقی «نغمه‌های کویر» را از عواملی دانست که در این جشنواره مقام اول را کسب کردند.

سرپرست و مربی فنی گروه سرود عاشقان ولایت یزد با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال تولید آثاری با زبان مختلف ازجمله عربی و انگلیسی جهت جهانی کردن این حرکت هنری هستیم. رساندن پیام اسلام ناب و انقلاب به زبان هنر و در اصل خشنودی امام عصر (عج) از اهداف این گروه است.

کرمانی نسب در پایان با اشاره به اینکه شعار گروه سرود عاشقان ولایت «تا آسمان راهی نیست» است، عنوان کرد و یکی از آرزوهای گروه خود را اجرا در محضر مبارک امام خامنه‌ای دانست و از مسئولین خواست جهت رشد و شکوفایی سرود از مجموعه گروه‌های سرود استان  یزد حمایت کرده و آن‌ها را موردحمایت مادی و معنوی خود قرار دهند تا این هنر اصیل اسلامی ایرانی و نسیم خوش بهاری سرود در جامعه جاری و اثرگذار باشد.

منبع:خبرگزاری فارس یزد

بخش نظردهی بسته شده است..