مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد:

مسابقه کتاب‌خوانی «فجر فاطمی» در یزد برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: مسابقه کشوری کتاب‌خوانی با عنوان «فجر فاطمی» به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام فیروز گرج ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه (س) و دهه فجر اظهار کرد: مسابقه کشوری کتاب‌خوانی با عنوان «فجر فاطمی» به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه (سلام‌الله علیها) به میزبانی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به مصادف بودن ایام‌الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها)، این دبیرخانه اقدام به برگزاری مسابقات کشوری کتاب‌خوانی کرده است تا به نحوی ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین ترویج سبک زندگی فاطمی را در بین جامعه داشته باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: این مسابقه کشوری با محوریت کتاب شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) اثر علی صفایی حائری است که علاقه‌مندان جهت دریافت فایل پی‌دی‌اف کتاب و سؤالات این مسابقه، می‌توانند به وب‌سایت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد یا کانال تلگرامی @masajedeyazd مراجعه نمایند.

گرج تصریح کرد: نحوه شرکت در مسابقه نیز دریافت فایل کتاب و سؤالات این مسابقه و ارسال پاسخ این سؤالات به‌صورت پیامکی به شماره سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۰۰۳۵ است.

وی گفت: زمان شرکت در این مسابقه نیز از ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه (س) تا ۱۸ اسفندماه سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

منبع: خبرگزاری فارس یزد

بخش نظردهی بسته شده است..