استاندار یزد:

باید برای کارآمدی بیشتر دین در جامعه تلاش کرد

استاندار یزد گفت: یکی از عمده ترین وظایف مسوولان این است که با جدیت بیشتر و تلاش صادقانه برای نشان دادن کارآمدی دین اسلام و انقلاب اسلامی به جهانیان تلاش کنند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی عصر روز پنجشنبه در گردهمایی یگ روزه طلاب و روحانیان استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب افزود: برای نشان دادن کارآمدی انقلاب اسلامی به همدلی و همکاری تمام نیروهای دلسوز نظام و انقلاب نیاز است .

وی ادامه داد: همدلی و توجه به شرایط انقلاب اسلامی در سایه اهداف نظام و آرمان های والای آن از رسالت های مهم و سرنوشت سازی است که باید همه افراد و به خصوص نیروهای دلسوز و مسوولان نظام به آن عنایت خاص داشته باشند.
استاندار یزد یادآور شد: صمیمیت، مدارا کردن و همراهی ها می تواند به ‌راحتی و به‌ خوبی در نشان دادن کارآمدی انقلاب و اسلام به جهانیان موثر باشد که تحقق آن نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه نظام ولایی دارد.
زمانی قمی تصریح کرد: باید در بخش های مختلف و به خصوص در حوزه مهم اقتصادی در کشور با همت همگان شرایطی به وجود آید که کارآمدی نظام و انقلاب به خوبی نشان داده شود و این به همکاری دلسوزان کشور نیاز دارد.
وی به ظرفیت های کشور و ثمرات انقلاب در ۴۰ سال گذشه اشاره کرد و گفت: هیچ جریانی به جزء یک عالم توانا قادر نبود که توده‌های مردم را با خود همراه و سرانجام به این پیروزی بزرگ دست یابد و به برکت وجود حضرت امام (ره) ثمرات فراوانی نصیب کشور و مردم شد.
استاندار یزد به ضرورت ارتباط حوزویان با نسل سوم و چهارم انقلاب به عنوان یک اصل مهم بر آن تاکید کرد و گفت: باید ارتباط با نسل سوم و چهارم بیش از گذشته قوی تر و باب گفت و گو با آنها گشوده تر شود که بسیار برای تداوم نظام اسلامی نیاز است .
زمانی قمی اظهار کرد: پیروزی انقلاب یک مساله ساده و عادی نبود، باید همواره قدر نظام و کشور را دانست و برای خدمت به مردم خالصانه فعالیت کرد.
برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن ادامه دارد و در استان یزد هفت هزار برنامه اجرا می شود.
استان یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..