فرماندار مهریز:

۳۲طرح با صرف ۳۵۵ میلیارد ریال هزینه در مهریز آماده بهره برداری است

فرماندار مهریز گفت: 32 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی با 355 میلیارد ریال هزینه در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد رستگاری پنجشنبه شب افزود: این طرح ها در شهر مهریز و مناطق روستایی در بخش های آبرسانی ، برقرسانی ، گازرسانی ، گردشگری ، کشاورزی ، مخابراتی ،تولیدی و صنعتی اجرا و آماده افتتاح است .

وی ادامه داد: از مجموع طرح ها، ۲۶ مورد با ۱۳۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی و ۶ طرح نیز با صرف ۲۱۷ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آماده افتتاح شده است .
فرماندار مهریز اظهار کرد: ۱۸ طرح در مناطق روستایی بخش مرکزی و ۱۴ طرح دیگر نیز در حوزه شهری در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و مردم منطقه به بهره برداری می رسد.
به گفته رستگاری با افتتاح طرح ها در مجموع زمینه اشتغال افزون بر ۱۰۰ نفر در شهر و مناطق روستایی شهرستان مهریز فراهم می شود.
این مسوول همچنین به اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در بخش های مختلف با همکاری خوب مردم در شهر و مناطق روستایی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
رستگاری یادآور شد: اوج مراسم های دهه فجر ، برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن است که با مشارکت گسترده مردم ولایی و انقلابی مهریز در شهر و نیز تعدادی از روستاها برگزار می شود.
برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از دیروز ۱۲بهمن شروع شد و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..