پروژه‌های کشاورزی و دامی استان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی یزد با بیان اینکه پروژه‌های کشاورزی و دامی استان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شود، از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی انقلاب ویژه عشایر و روستاییان در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه این ایام برای انقلاب از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: لازم است که نسبت به انتقال هرچه بیشتر ارزش‌های انقلاب به نسل جوان تلاش لازم صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید برنامه‌های متنوع و مختلفی در نظر گرفته شود و در این برنامه‌ها توجه به ذائقه جوانان هم داشته باشیم و برنامه‌های جوان پسند طراحی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه کمیته روستاییان و عشایر دهه فجر یزد سعی کرده که برنامه‌های فرهنگی و متنوعی برای جامعه هدف خود طرح‌ریزی داشته باشند، عنوان کرد: بالغ بر ۴۵ برنامه مشخص و مدون در ارتباط با روستاها و عشایر در نظر گرفته شده است.

موسوی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری به ویژه برای روستاها داشته، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام در روستاها، افتتاح پروژه‌های گوناگون در بخش کشاورزی و دام است که با حضور مسئولان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی روستاها و عشایر در تمام روستاها در بخش قرائت و حفظ کل قرآن ویژه برادران و تفسیر جلد سوم تفسیر نمونه و حفظ کل قرآن ویژه بانوان انجام می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان یزد برگزاری این دوره از مسابقات را در تمام استان دانست و ادامه داد: افراد برتر این مسابقات در ۱۶ بهمن ماه برای حضور در مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد افزود: برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی انقلاب ویژه عشایر و روستاییان یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

موسوی ادامه داد: دیدار همکاران با ائمه محترم جمعه و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین دیدار با خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان و غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان به ویژه مناطق روستایی و عشایر‌نشین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..