استاندار یزد:

اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود

استاندار یزد با تأکید بر این‌که یزد از استان‌های خوش‌نام کشور است، گفت: به‌ هیچ ‌عنوان اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود و هر اقدامی که لازم باشد برای حل مشکل تولید و صنعت انجام گیرد با جدیت دنبال می‌کنم .

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» در نشستی با اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان یزد اظهار کرد: رویکرد استان در حمایت از تولید و اشتغال است و به این مهم در سطح استان توجه ویژه داریم .

وی بابیان این‌که لازم است مدیران دستگاه‌های مربوطه نیز با این رویکرد از تولید و اشتغال حمایت کنند، افزود: مدیران استان در کنار تولیدکنندگان و به ‌عنوان حامی و پشتیبان آن‌ها باشند و اجازه ندهند تا تولیدکنندگان در استان مشکلی داشته باشند .

استاندار یزد با تأکید بر این‌که یزد از استان‌های خوش‌نام کشور است و همه از یزد و یزدی‌ها به نیکی یاد می‌کنند، گفت: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود و هر اقدامی که لازم باشد برای حل مشکل تولید و صنعت انجام گیرد با جدیت دنبال می‌کنم .

این مقام مسئول بابیان این‌که روزهای پایانی سال را طی می‌کنیم و برای اینکه واحدها با مشکل مواجه نباشند و بتوانند حق‌وحقوق کارگر را پرداخت کنند از آن‌ها حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: قطعاً مدیران دستگاه‌هایی که انرژی برای واحدهای کاشی و سرامیک تأمین می‌کنند در این زمینه همکاری خواهند داشت تا این مدت پایان سال نیز با آرامش بگذرد .

زمانی قمی بابیان این‌که به ‌عنوان مدیر استان در کنار تولید و صنعت ایستاده‌ام و حمایت می‌کنم، تصریح کرد: در خصوص مشکلاتی که مطرح‌شده، دستگاه‌های مربوطه را دعوت می‌کنم تا توضیح داده و راهکار ارائه کنند، ضمن این‌که گمرک استان نیز باید مسائل گمرکی در مرز را حل کرده و فشار را از تولیدکننده و صادرکننده در استان بردارد .

وی با قدردانی از اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و تولید در استان اظهار کرد: همه تلاش استان کمک به تولید است و باید به تولیدکنندگان کمک کرد تا از فضای رکود فعلی خارج‌شده و به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال و ایام منتهی به نوروز به تولید و صنعت استان آسیبی وارد نشود.

منبع: ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..