رییس بهزیستی اردکان خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای ۹۵ معلول و زن سرپرست خانوار اردکانی

رییس بهزیستی اردکان از اشتغال ٩ ۵ معلول و زن سرپرست خانوار اردکانی در بخش صنعت این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «امیرولی عضدزاده» در حاشیه بازدید معاون اشتغال سازمان بهزیستی استان اردبیل از چند واحد تولیدی و صنعتی اردکان که با حمایت‌های اداره بهزیستی این شهرستان چند تن از معلولان و مددجویان تحت پوشش را بکارگیری کردند، اظهار کرد: ارتقای مشارکت عمومی به منظور ایجاد سلامت اجتماعی یکی از مهمترین رسالت‌های تعیین شده برای بهزیستی است.  

وی به فعالیت‌های در خور تحسین صنایع و واحدهای تولیدی اردکان در زمینه اشتغال معلولین و مددجویان اشاره کرد و افزود: تعهد این صنایع به اشتغال معلولین بسیار ارزشمند و پسندیده است و می‌تواند الگوی موفق اشتغال زایی معلولین در بین بخش‌های خصوصی باشند .

رییس بهزیستی اردکان گفت: کارخانجات شیشه اردکان بدون هیچ گونه چشمداشت و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات،  زمینه اشتغال ۸۰ نفر ا ز توان یابان جسمی-حرکتی زیر پوشش بهزیستی را فراهم آورده و  صنایع چوب و فلز چوفا و صنایع غذایی فروزان مغز اردکان نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی از طریق پرداخت بیمه سهم کارفرمایی برای اشتغال ۱۵ نفر ازمعلولان و زنان سرپرست خانوار گام های اساسی برداشتند .

گفتنی است؛ علی نیک سرشت معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان اردبیل به همراه جمعی از کارشناسان این سازمان در جریان سفر به شهرستان اردکان ، از چند طرح موفق اشتغالزایی بهزیستی اردکان بازدید کردند. 

منبع:ایسنا یزد

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..