طنازی کاربران شبکه های اجتماعی با ماجرای تشت شیر شبکه تابان

no-thumbs

بعد از بازتاب گسترده کلیپ توصیه های کارشناس خانواده شبکه تابان یزد در خصوص ماساژ پای شوهر در تشت شیر، کاربران شبکه های اجتماعی دست به کار شده و بسیار زیادی کلیپ و جوک ساخته اند.

به گزارش یزدی نیوز ماجرا از یک برنامه ای مخاطب خاص در شبکه تابان یزد شروع شد. شبکه تابان یزد بعد از تغیر مدیریتی خود با روند رو بهبود در تولید برنامه هایش در چند سال اخیر مواجه شده که نظر مثبت بسیاری از مردم را به همراه داشته است.

با این حال توصیه های خاص یک کارشناس برنامه ای خانوادگی موجب بازتاب گسترده در فضای مجازی شد و حتی اعضای کابینه دولت هم به آن واکنش نشان دادند.

کارشناس زن برنامه در بحث ۴۵ دقیقه ای خود به مخاطبان درباره راهکارهای ایجاد علاقه بین زن وشوهر یک راهنمایی و ترفند آموزش می دهد که بر اساس آن زن بهتر است پای همسر خود در تشتی از شیر ماساژ دهد تا او را برای یک ماه عشق ورزدین شارژ کند.

این بخش از سخنان کارشناس به مذاق جمعی از ایرانیان خوش نیامد و همین مسئله در ابتدا با بیان نقد و گلایه همراه بود و بعد از چند روز به ساخت جوک، دابسمش و کلیپ منتهی شده است.

صدها جوک و طنز متنی در گروه های اجتماعی دست به دست می شود و کاربران خوش ذوق و خلاقی نیز دست به ساخت کلیپ های مختلف در این خصوص زده اند.

برخی نیز با استفاده از صدای کارشناس با لهجه شیرین یزدی، دابمسمش های متنوعی ساخته اند.

منبع:تابناک یزد

بخش نظردهی بسته شده است..