استاندار غیربومی یزد:

علاقه دارم با مدیران بومی و یزدی همکاری کنم

استاندار یزد در مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، گفت: صادقیان که در حال حاضر به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استاندار منصوب شده، فعالیت خود را از کار کارشناسی و پایه شروع کرده و این مهم یک مزیت است.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» در مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ضمن تبریک ماه بهمن و فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به امید خدا مردم و مسئولین باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در این ایام ورود خواهند کرد و این روزها را پاس خواهند داشت .

وی افزود: به دنبال استعفای آقای «سید حسینی» که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم، آقای «رضا خادمی» به‌عنوان سرپرست منصوب شدند که متأسفانه با کسالت ایشان روبرو شدیم. از خدای بزرگ شفای عاجل این مدیر پرتلاش که در دوره‌ای که حضور داشتند نیز زحماتی زیادی کشیدند را خواهانم و برایشان دعا می‌کنم که هرچه زودتر عافیت پیدا کنند و به جمع ما بازگردند .

استاندار یزد بابیان این‌که شرایط حساسی را پیش روداریم؛ گفت: در هفته‌های پایانی سال قرار داریم، برنامه‌های دهه فجر و سفر مقامات کشوری در پیش است، ستاد سفر و ایام نوروز همگی نیاز به برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی خبر می‌دهند و لازم است حوزه عمرانی با تمام توان به فعالیت‌های خود ادامه دهد .

زمانی قمی در ادامه بابیان این‌که آقای «صادقیان» فعالیت خود را از کار کارشناسی و پایه شروع کرده و این مهم یک مزیت است؛ گفت: از زمانی که در استان یزد حضور دارم تقریباً مدیران استان را مطالعه و رصد کرده‌ام و ایشان جز مدیرانی هستند که با انعطاف راه‌حل‌ها را پیدا و به کارها سامان می‌دهند .

وی در ادامه با بیان این‌که شخصاً به این نتیجه رسیدم که آقای «صادقیان» را به این سمت منصوب کنم؛ افزود: در تصمیم‌گیری‌ها به همه احترام می‌گذارم ولی تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم و آن را اجرایی می‌کنم .

استاندار تصریح کرد: آقای «صادقیان» در زمره افرادی بود که پس از مطالعه و بررسی و ارجاعاتی که به ایشان انجام شد به این نتیجه رسیدم که حکم ایشان را صادر و کار صدور حکم معاونت را نیز از وزارت کشور پیگیری کنم .

وی در پایان بابیان این‌که علاقه دارم با مدیران بومی و یزدی همکاری کنم؛ خاطرنشان کرد: ایشان جز مدیران بومی موفق و طرفدار دولت هستند، اجرای سیاست‌های دولت برای من بسیار مهم است و مدیرانی را انتخاب می‌کنم که با دولت همراه باشند.

منبع: ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..