اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت: بیش از120 عنوان برنامه از سوی این ناحیه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوز  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت: بیش از۱۲۰ عنوان برنامه از سوی این ناحیه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان برگزار می شود.وی اظهار کرد: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری کوهنوردی پیشکسوتان شهرستان،یادمان آبروی محله، یادواره شهدای حوزه ای،مسابقات ورزشی تنیس و والیبال،اعزام راهیان نور دانش آموزان پسر،اردوهای جهادی طرح مبارزه با انگل دارواش، بازدید از خانواده جانبازان و شهدا و ایثارگران،کوهنوردی بسیجیان،جشنواره پخت غذا،ویزیت رایگان بیماران ،جشن عبادت،برگزاری دعای ندبه کشوری،نشست های بصیرتی وحضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی ۲۲بهمن از جمله برنامه های ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: سپاه خاتم، برنامه های دهه فجر را با تمام توان و ظرفیت اجرا خواهد کرد.
وی گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم بسزایی را ایفا کرده اند و امروزه انقلاب ما در حال صادر شدن به دیگر کشورهای جهان است.
آزادی نژاد در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه نیز با حضور باشکوه مردم و بسیجیان شهرستان خاتم برگزار و مردم بار دیگر با میثاق های امام راحل تجدید بیعت می کنند.
هرات مرکز شهرستان ۴۰ هزار نفری شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

منابع استفاده شده:
یزد ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..