حاشیه های مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد

خوشحالی زیاد مدیری که می رفت/ کنایه امام جمعه به تغییرات مدیریتی در استان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد با حضور معاون حقوقی این وزارتخانه و معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین امام جمعه یزد و جمع کثیری از فرهنگیان در یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از تابناک یزد، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد با حضور معاون حقوقی این وزارتخانه و معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین امام جمعه یزد و جمع کثیری از فرهنگیان در یزد برگزار شد. از حاشیه های پررنگ این مراسم، همزمانی این مراسم با شورای اداری استان با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور بود که موجب شد استاندار نتواند در این مراسم شرکت نکند.

 
خوشحالی شیرازد مدیرکل پیشین در این مراسم عجیب بود و گویی از رفتنش از پست و مسئولیت بسیار خوشحال بود.
در بخشی از این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با کنایه به تغییرات مدیریتی در سطح استان گفت: چیزی که این روزها زیاد است مراسم تودیع و معارفه است که معمولا شرکت نمی کنم.
ایت_الله ناصری در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: شورای اداری نرفتم چون این مراسم و حضور در جمع فرهنگیان برایم اولویت داشت.
رادمنش از فرهنگیان با سابقه استان و عضو پیشین شورای شهر یزد خطاب به طالبی معاون استاندار گفت: جاداشت شورای اداری استان در این مکان برگزار می شد چون فرهنگیان نماینده ۶۰۰هزار نفرهستند فرهنگیان را دست کم نگیرید!
همچنین موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در یک رفتار جدید به جای سخنرانی از شیرزاد، مدیرکل پیشین آموزش و پرورش دعوت کرد و هنگامی که وی به روی استیج رفت دست او را بوسید و سپس انگشتری را به وی هدیه داد که با تشویق حضار مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است در مراسم امروز، عباسعلی دانافرد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان معرفی و از زحمات احمد شیرزاد مدیرکل پیشین تجلیل شد. دانافرد تاکنون مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان بوده است.

۱ دیدگاه

  • دروغ سنج

    سلام به همه خوانندگان
    نمیدونم و نمیفهمم رسانه چرا باید به جای اطلاع رسانی و اخبار بیطرف به چیزی بپردازد که اهمیتش رو خواننده عادی درک میکنم و فقط افرادی متوجه عنوان میشوند که در جریان باشند برای بنده که کاملا محرز هست که بازم اقای شیرزاد با لابی دوستانش مثل همیشه این عنوان را برای خودشون انتخاب کردند والا دلیلی نیست که اختصاصا به موضوع خوشحالی مدیر کل پرداخته بشه به جای اینکه به سوابق و عملکردشان پرداخته بشه به نظر بنده سه سال گذشته آموزش و پرورش یزد جز لابی و باند بازی چیزی نداشته محضر خدا کار کنیم نه در برابر دوربین