نفرات برتر رقابت های رنکینگ بدمینتون در یزد معرفی شدند

به گزارش یزدی نیوزمسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور با عنوان 'یزد ، شهر میراث جهانی' برگزار و در دیدار فینال یک نفره ، فرزین خانجانی از تهران در برابر حسن متقی از گیلان به پیروزی رسید و قهرمان شد، محمد پایروند از تهران و علیرضا فغفوری از زنجان هم بطور مشترک به مقام سوم یک نفره دست یافتند.
در فینال ۲ نفره (آزاد) تیم امیر و علیرضا قاسمی برابر تیم ۲ نفره عرفان شاه حسینی و عباس زورمند به میدان رفتند که در پایان تیم امیر و علیرضا قاسمی توانست مقام قهرمانی را کسب کند.
همچنین تیم های ۲ نفره محمد رضا باقری و علی حسین خانی از زنجان به همراه تیم ۲نفره بهروز یزدانی و کامبیز شهدی از فارس مشترکا به مقام سوم دست یافتند.
در اولین مرحله این رقابت ها که ۱۳ و ۱۴ تیر ماه امسال در زنجان برگزار شد ، سروش اسکندری از زنجان و محمد بایروند از تهران مقام های اول و دوم را کسب کردند و آرمین زکی زاده از تهران و مهدی انصاری از زنجان مشترکا سوم شدند.
همچنین در قسمت ۲ نفره نیز صدرا صادقی از کرمانشاه و عرفان جوینده از گیلان به مقام نخست رسیدند و عرفان شاه حسینی از تهران و عباس زورمند از خوزستان مقام دوم را به خود اختصاص دادند، امیر قاسمی و علیرضا قاسمی از زنجان به همراه محمدرضا باقری و علی حسین خانی از زنجان هم مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
تاکنون افزون بر یک هزار و ۵۰۰ هزار ورزشکار در رشته بدمینتون در ۱۰شهرستان استان یزد در رده های مختلف سنی سازماندهی شده اند.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..