به مرحله کشوری

راه‌یابی ۸۰ درصد برگزیدگان تیم قرآنی یزد

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: از مجموع تیم ۳۴ نفره قرانی استان یزد ۵۰درصد در مسابقات منطقه ای حائز رتبه و ۸۰درصد از افراد دارای رتبه به مرحله کشوری راه یافتند.
عرشیان افزود: ۲۰۰ نفر متسابق از استان های خرسان رضوی، هرمزگان، سیستان بلوچستان، کرمان و یزد به میزبانی خراسان جنوبی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) طبس به مسابقه پرداختند که در این مرحله ۷۴ نفر حائز رتبه گردیدند که از این تعداد ۱۵ نفر مربوط به متسابقین اعزامی از استان یزد بودند.
وی ۴رتبه اول، ۵ رتبه دوم، ۶ رتبه سوم و ۱ رتبه پنجم را سهم استان یزد از جدول رقابت ها ذکر کرد و اظهار کرد: از بین برندگان مرحله منطقه ای، نفرات اول و دوم بزرگسالان، نفرات اول فرزندان در هر رشته و نفرات اول تا پنجم رشته های درک مفاهیم و حفظ موضوعی به مرحله کشوری معرفی می شوند.
این مقام مسئول به ثبت نام بیش از ۳۸۰ نفر از کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان جهت حضور در مسابقات قران اشاره کرد و گفت: این تعداد شرکت کننده در مراحل مختلف شهرستان، استان و منطقه ای با هم رقابت کردند و اکنون ۱۲ نفر توانستند مجوز حضور در مسابقات مرحله کشوری را کسب نمایند.
عرشیان تصریح کرد: زمان و مکان مرحله کشوری پس از ارزیابی شرایط میزبانی استان های درخواست کننده توسط معاونت فرهنگی قوه قضاییه، به زودی اعلام می شود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..