تاکید استاندار یزد بر پاسخگویی دستگاه‌ها به مردم

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد با تأکید بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی دستگاه‌ها به استعلام‌ها گفت: تأخیر در پاسخگویی و معطل گذاشتن طرح‌ها به ضرر مردم استان است لذا دستگاه‌ها در پاسخگویی به طرح‌ها و استعلامات سریع‌تر عمل کنند .

 «محمود زمانی‌قمی» در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: فرآیند طولانی‌ مدت در پاسخگویی به درخواست‌هایی که برای دریافت استعلام به برخی ادارات ارسال می‌شود پسندیده نیست و این رویه باید تغییر کند .

وی بابیان این‌که این تأخیرها در شأن استان و مردم شریف یزد نیست افزود: باید روند بررسی دستگاه‌ها و این مجموعه‌ها برای کوتاه شدن زمان اجرای طرح‌ها و واگذاری آن‌ها هر چه سریع‌تر کاهش یابد .

استاندار یزد همچنین بابیان اهمیت جایگاه مصوبات کارگروه زیربنایی استان، گفت: حضور مستقیم مدیران استان در این کارگروه برای استحکام بیشتر مصوبات آن‌ها به ‌منظور بررسی در شورای برنامه‌ریزی ضروری است .

«محمدرضا خادمی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این جلسه، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۵ میلیارد ریال سهم استان از جرائم راهنمایی و رانندگی ابلاغ ‌شده است .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل بخشش دو برابری جرائم، تنها ۳۹ میلیارد ریال از این جرائم به استان بازگشته است .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..