مرکز شتابدهنده پیشگامان، کانون نو آوری و خلاقیت

در آیین گشایش سایکل دوم مرکز شتابدهنده نو آوری پیشگامان در دانشگاه یزد بر ایجاد بستر لازم جهت به ثمر نشستن ایده های نو تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، آیین گشایش سایکل دوم مرکز شتابدهنده پیشگامان در دانشگاه یزد با حضور دکتررضایی نژاد مدیر عامل و جمعی از مدیران گروه تعاونی پیشگامان و برخی از اساتید دانشگاه برگزار گردید. در ابتدا کشورشاهی مدیرعامل مرکز شتابدهنده در گزارشی به تشریح روند فعالیت مرکز شتابدهنده در سایکل اول پرداخت و برنامه های آتی این مرکز را بیان نمود. سپس تیم های استارتاپی پین جاب (سامانه جایابی مشاغل) و اکوبار ( سامانه آنلاین حمل و نقل) روند شکل گیری و فعالیت خود را توضیح دادند. در ادامه امیرحسین رضایی نژاد مدیر استارتاپ موفق گام پلاس و سفرگام در سخنانی با بیان اینکه طبق آمار بیش از ۹۰ درصد استارتاپ ها با شکست روبرو می شوند حضور در مرکز شتابدهنده را جهت کسب تجربه و یادگیری کار تیمی مفید دانست.

دکتررضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان سخنران پایانی مراسم بود. وی خطاب به تیم های برگزیده عنوان کرد: هر ایده نو و جذاب پس از به ثمر رسیدن باید به صورت مناسب و قابل فهم ارائه شود تا سرمایه گذار بتواند پس از بررسی دورنمای آن تصمیم درست را اتخاذ نماید. رضایی نژاد بر لزوم حضور یک تحلیل گر اقتصادی که با شرایط روز بازار آشنا باشد در تیم های استارتاپی تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به موفقیت باید همزمان تلاش، صبر و توکل را مد نظر قرار داشت.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان اظهار داشت: تحصیل همزمان با فعالیت کاری سبب علمی شدن فعالیت های اقتصادی می گردد و گاه موجب حصول نتیجه مطلوب پیش از زمان واقعی می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..