شرکت توزیع برق یزد بعنوان دستگاه برتر در امر نماز

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا باقری، دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از انتخاب این شرکت به عنوان دستگاه برگزیده توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در چهار سال متوالی خبر داد.

باقری با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا گفت: بصیرت افزایی کارکنان و خانواده ها، توانمندسازی فعالان نماز با برگزاری دوره های آموزشی، استمرار برپایی مسابقات متعدد با موضوع نماز در طول سال، مطرح شدن نماز به عنوان اولویت پژو هشی و علمی در سطح سازمان، جزء اقدامات سال گذشته شورای فرهنگی بوده است.

وی گفتمان های نماز شناسی را به عنوان یک اقدام شاخص بیان کرد و افزود: فراخوان ایده های برتر و تجربیات موفق ترویج نماز، برپایی همیشگی نماز جماعت در مجموعه ستاد و مدیریت های برق، تجهیز نمازخانه ها و پایش مستمر نماز با بازدیدهای دوره ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی وضعیت نماز با نظرسنجی و نیاز سنجی از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

باقری ایجاد نمایشگاه های متعدد با موضوع نماز در قالب نمایشگاه کتاب و آثار تربیتی، برگزاری دوره های آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان، فرهنگ سازی محیطی، استفاده از تکنولوژی های تبلیغی نوین، اجرای طرح بوستان نماز فرزندان همکار، گلگشت خانوادگی با موضوع نماز و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را در کسب این رتبه ارزشمند موثر توصیف کرد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: این افتخار ارزشمند و کسب عنوان دستگاه برگزیده مروج نماز در چهار سال متوالی، بیانگر اهمیت دادن معاونین، مدیران و کارکنان سازمان به موضوع نماز است.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..