سه کارگاه تخصصی کارگردانی در یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوزدبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره به منظور ورود زبان هنر در مقوله مدیریت بحران، گفت: سه کارگاه تخصصی کارگردانی در حاشیه این جشنواره ملی برگزار می‌شود.

«رضاحاجی غلامی» در نشست خبری که با حضور هیئت انتخاب این جشنواره و اصحاب رسانه استان برگزار شد، با بیان این‌که در این جشنواره از تعداد ۶۹۴ اثر رسیده به دبیرخانه ۵۶۳ اثر از هنرمندان آقا و مابقی هنرمندان خانم بودند.

وی در ادامه ارسال آثار هنری از تمام استان‌های کشور را یکی از مهمترین ویژگی‌های این جشنواره دانست و بیان کرد: بخش عظیمی از آثار ارسال شده توسط افراد تحصیل کرده در حوزه سینما و هنرهای نمایشی بوده است.

دبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با بیان این‌که ۸۱ درصد آثار تولید شده متعلق به سال‌های ۹۴ تا ۹۶ بودند، افزود: ۲۵ بسته ایده بخش موضوعی در اختیار هنرمندان شرکت کننده قرار گرفته است که بحران را فقط در سیل و زلزله نبینند و مسائل بحرانی دیگر را هم مد نظر خود قرار دهند.

حاجی غلامی در پایان برگزاری سه کارگاه تخصصی کارگردانی را از دیگر ویژگی این جشنواره ملی در استان یزد عنوان کرد و گفت: ایجاد زمینه لازم برای افزایش انگیزه حضور بین فیلم سازان جوان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..