رتبه دوم دادگستری استان یزد در ارسال ابلاغ الکترونیک

به گزارش یزدی نیوزدر نخستین جشنواره‌ی ابلاغ الکترونیکی که با حضور شهریاری معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه، آوایی وزیر دادگستری، روسای کل، دادستان‌های مراکز استان و معاونین آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان‌ها در مشهد مقدس برگزار شد؛ دادگستری استان یزد به عنوان رتبه دوم در ارسال ابلاغ الکترونیک نائل شد.


شایان ذکر است در این ارزیابی، از حیث ثبت نام در سامانه ثنا نیز استان یزد به رتبه سوم در کشور نائل گردید.

در این جشنواره از تلاش‌های محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان یزد و حجت اسدی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد با اهداء لوح سپاس از سوی معاون قوه قضاییه تقدیر گردید.

گفتنی است جشنواره‌ی ابلاغ الکترونیکی در روز‌های دهم و یازدهم آذرماه با هدف ارزیابی و آسیب شناسی ابلاغ الکترونیکی و برنامه‌های آتی قوه قضاییه در این خصوص برگزار شده است.

رشد تکنولوژی و فناوری‌های روز، تسهیل و تسریع امور بشر را در پی داشته است، دستگاه قضایی نیز با بهره گیری از این تکنولوژی‌ها برآن است تا ضمن سرعت بخشیدن به کار، کاهش هزینه ها، شفافیت امور، راحتی کار برای ارباب رجوع دادگستری را محقق نماید.

در این راستا دادگستری استان یزد گام‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای را برداشته است و علی رغم اینکه جزء استان‌های پایلوت نبوده، با تلاش مضاعف، در بسیاری از شاخصه‌ها از سایر استان‌های کشور پیش افتاده است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..