یک مقام مسئول خبر داد:

رشد ۱۵ درصدی درآمدهای استان یزد

درآمدهای وصولی در هشت ماهه سال 1396به هشت هزار و 860 میلیارد ریال رسید که این عدد نسبت به میزان مصوب سه درصد کسری و نسبت به وصولی مدت مشابه پارسال، 15 درصد افزایش دارد.

به گزارش یزدی نیوزدبیر ستاد درآمد استان یزد گفت: درآمدهای وصولی در هشت ماهه سال ۱۳۹۶به هشت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال رسید که این عدد نسبت به میزان مصوب سه درصد کسری و نسبت به وصولی مدت مشابه پارسال، ۱۵ درصد افزایش دارد.

علی نمازی در جلسه ستاد درآمد استان افزود: درآمدهای وصولی مصوب در این مدت ۹هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال پیش بینی شده بود.
وی اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی در این مدت شامل مالیات های مستقیم و غیر مستقیم به ترتیب پنج هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال و سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بود که این عدد نسبت به میزان مصوب بدون کسری بود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اضافه کرد: درآمدهای مربوط به جرایم رانندگی داخل و خارج شهر در این مدت ۶.۶ میلیارد تومان بود که نسبت به میزان مصوب ۳۰ میلیارد تومانی، ۷۷ درصد کاهش دارد.
به گفته دبیر ستاد درآمد یزد ، همچنین درآمدهای استان از محل نقل و انتقال خودرو، شماره گذاری اتومبیل و عوارض خروج از کشور، به ترتیب: ۴.۹، ۱.۹ و ۱.۲ میلیارد تومان بود.
نمازی یادآور شد: ۹۷ درصد درآمدهای استان در این مدت درآمدهای مالیاتی و بقیه را درآمدهای خدمات و فروش کالا، جرایم و خسارت تشکیل داده است.
میزان درآمدهای وصولی استان در سال های ۹۲ تا ۹۵ به ترتیب شش هزار و ۲۰۶، هفت هزار و ۴۶۶، ۹ هزار و ۳۵۷ و ۱۲ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال بوده است.
بر اساس لایحه بودجه ، ۱.۷ درصد از کل درآمدهای استانی به یزد اختصاص یافت و یزد از این نظر در جایگاه چهاردهم کشور قرار دارد .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..