نماینده اصلاح طلب اردکان:

برخی تنها در شعارهای انتخاباتی خود رادیکال سخن می‌گویند/ روسای جمهور در دور دوم هم محتاط‌تر می‌شوند و هم مجرب‌تر

این روزها بعضی از چهره های سیاسی سخن از گردش به راست حسن روحانی را پس از انتخابات به میان می آورند، برخی دیگر میگویند از ابتدا هم رئیس جمهور متعلق به جناح راست بوده است و برخی دیگر معتقدند که روحانی کماکان به عهدی که با مردم بسته است پایبند است.

به گزارش یزدی نیوزاینروزها بعضی از چهره های سیاسی سخن از گردش به راست حسن روحانی را پس از انتخابات به میان می آورند، برخی دیگر میگویند از ابتدا هم رئیس جمهور متعلق به جناح راست بوده است و برخی دیگر معتقدند که روحانی کماکان به عهدی که با مردم بسته است پایبند است، تمام این بحث و گمانه زنی ها به دلیل وعده های عملی نشده دولت تدبیر و و امید به میان آمده است.

در همین رابطه محمدرضا تابش در گفتگو با سایت روزنو با طرح این سوال که چرا روسای جمهور در دوره دوم نسبت به دوره اول خود محافظه‌کارتر می‌شوند؟ گفت: جو انتخاباتی است و آنها یک بار دیگر به رای مردم نیاز دارند در شعارهای انتخاباتی خود رادیکال سخن می‌گویند اما پس از کسب رای مردم وقتی وارد عمل می‌شوند دیگر زمان کار است و مسائل اقتصادی باعث می‌شود که محافظه‌کارتر عمل کنند. در تمام دنیا مناظره می‌گذارند و می‌خواهند بدانند آن شخصیت فضا را ملتهب می‌کند یا خیر و نمی‌توان آن را فریب مردم گذاشت بلکه یک هنر است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به این موضوع که در تمامی دنیا بخشی از پیروزی کاندیداها مانند شخص خود من این بود که توانستم جو انتخابات را اداره کرده و فضای انتخابات را ملتهب و رای بالایی بیاورم، می افزاید: روسای جمهور در دور دوم هم محتاط‌تر می‌شوند و هم مجرب‌تر اما انتظار ما از دکتر روحانی این است که در جهت تحقق شعارهای خود موثرتر عمل کنند.
در انتها این عضو فراکسیون امید با اشاره به این موضوع که در جلسه‌ای که با حضور اعصای دولت گفتم انتظار ما از ریاست محترم جمهور این است که به شعارهایی که داده‌اند عمل کنند، خاطر نشان می کند: یک راهکار هم دادم که مانیفستی تهیه شود و عناوین شعارهایی که رییس جمهور داده‌اند تهیه شود و در دفتر کار رییس جمهور نصب شود تا برای هر شعاری که وعده داده‌اند تلاش کنند و اگر هم موانعی بود که نتوانستند شعارهای خود را محقق کنند برای مردم و افکار عمومی توضیح دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..