استاندار یزد: داشتن جامعه آرام در گرو پیشگیری از وقوع جرم

no-thumbs

استاندار یزد گفت: ضرورت رسیدن به یک جامعه آرام و منطقی در گرو پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در شورای پیشگیری از وقوع جرم افزود: این شورا از مجموعه هایی است که گرفتن تصمیم درست و اجرای به موقع آن می تواند در رفع مشکلات اجتماعی و بهتر انجام شدن امور در مجموعه دستگاه های دولتی تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: رسالت بزرگ و مهم انقلاب اسلامی و شجره طیبه بر آمده از آن یعنی جمهوری اسلامی ایجاد یک جامعه پاک با حداقل مشکلات است و علاوه بر آن دین مبین اسلام نیز بر مسیرهای پیشگیرانه در وقوع جرائم و تخلف ها نسبت به درمان تاکید بیشتری داشته و علوم و فنون روز نیز بر این آموزه دینی صحه می گذارند.
استاندار یزد با بیان این نکته که هدف از انقلاب اسلامی دستیابی به جامعه ای با شاخص های والاست تصریح کرد: دستگاه قضایی و هم نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و در راس آن شورای تامین استان به این اصل مشترک رسیده اند که اگر روندهای پیشگیرانه در مواجه با جرائم به درستی اجرا شود، به نقطه مطلوب تری در این حوزه خواهیم رسید.
زمانی قمی با تاکید بر حضور مدیران دستگاه های مختلف در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با لحاظ تامل بر موضوع ها و ارائه راهکار مناسب گفت: بدیهی است که باید برای تمامی مصوبه های این شورا در مرحله اجرا، احترام خاص قائل باشیم و همه دستگاه ها موظفند تا این مصوبه ها را بدون استثناء اجرا نمایند.
رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در ادامه از همه اعضاء این شورا در خواست کرد تا نکاتی که مجموعه دستگاه های دولتی باید در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم در استان به آن توجه کنند را اعلام نماید تا در قالب بخشنامه و با تفکیک مسئولیت ها از سوی استاندار به این دستگاه ها ابلاغ شود.
زمانی قمی افزود: این شورا به منظور طراحی همه مسیرهای دستیابی به یک جامعه پاک و توام با آرامش طراحی شده و البته لازم است تا همه دستگاه ها با آن همکاری کامل داشته باشند و به مصوبه های آن عمل نمایند و بدانیم که پیشگیری ضرورت رسیدن به یک جامعه آرام و منطقی است.
وی با تشکر از همه اعضاء این شورا ابراز امیدواری نمود تا همه مسوولان استان بتوانند گامی هر چند کوچک در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی بردارند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..