استاندار یزد: ربیع الاول ماه برکت و رحمت الهی است

no-thumbs

محمود زمانی قمی، استاندار یزد در پیامی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول به مردم سختکوش استان و با قدردانی از عزاداری آنها در ماه های محرم و صفر گفت: ربیع ماه برکت و رحمت الهی و از کاملترین ماه هاست.

به گزارش یزدی نیوزدر پیام زمانی قمی آمده است: دگربار ماه ربیع، ماه برکت و رحمت الهی ماه کاملترین هدیه ها و بزرگترین بخشش های آسمانی ماه جشن و سرور اهل بیت، ماه میلاد حضرت رسول اکرم پیامبر عزت و آزادگی و مهربانی و ماه میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) فرا می رسد.
وی ادامه داد: این ماه مبارک و سرشار از تابش انوار الهی را به همه مسلمان عالم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و به مردم همیشه در صحنه و سخت کوش و مومن دارالعباده و دارالعلم استان یزد تبریک عرض می کنم.
استاندار یزد گفت: ربیع الاول به برکت میلاد حضرت رسول(ص) الهام بخش وحدت و همدلی و همزبانی هاست و امیدواریم توفیق یابیم تا برگسترش اخلاق و احسان و مهربانی و اتحاد میان آحاد مسلمین توفیق یابیم و در میثاقی تازه بتوانیم بیش از پیش پاسدار حرمت خون شهیدان و آرمان های حضرت امام و ارزش های نظام اسلامی باشیم.
زمانی قمی تصریح کرد: اینک که از خزان درد و داغ محرم و صفر و پاییز اندوه و اشک شهادت سید و سالار شهیدان عالم حضرت حسین بن علی(ع) و یارانش و مصائب پایان ماه صفر می گذریم لازم می دانم از دست اندرکاران هیات های عزاداری، مرثیه سرایان، مداحان، مردم ولایتمدار و حسینی یزد، نیروهای انتظامی، صدا و سیما و همه کسانی که به نحوی در برپایی حماسه و شور عاشورایی دیار حسینه ایران نقش آفرین بوده اند تشکر کنم و اجر و مزد این همه اخلاص و صفا را برایشان از خداوند منان مسئلت نمایم.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در حالی به بهار بهشتی ربیع الاول وارد می شود که از مصیبت زلزله غرب کشور همچنان داغدار و پریشان است با استدعای استمرار کمک رسانی ها از خداوند منان برای همه داغداران این رخداد غم انگیز صبر و شکیبایی آرزومندم و خود را در غم آنان شریک می دانیم.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..