بازدید سرزده رهبر انقلاب از مناطق زلزله زده کرمانشاه

no-thumbs

رهبر معظم انقلاب برای بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور به کرمانشاه سفر کردند.

به گزارش یزدی نیوزرهبر معظم انقلاب امروز -دوشنبه- برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از زلزله زدگان و آسیب دیدگان وارد شهر کرمانشاه شدند. حضرت آیت الله خامنه‌ای در جریان این دیدار سرزده از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

 
رهبر انقلاب پیش از این در جریان حوادث مشابه در ورزقان و بم نیز دیدارهای مشابهی از مناطق زلزله زده داشتند و به صورت سرزده پیگیر وضعیت حادثه دیدگان بودند.
 
ایشان پس از وقوع زلزله کرمانشاه، در نشستی با سران سه قوه ضمن بررسی ابعاد حادثه، با اشاره به داغدار شدن مردم کرمانشاه در این حادثه، گفتند: ما در این غم با مردم دلاور و مرزبانان دلیر استان کرمانشاه شریک هستیم. مصیبت و فقدان عزیزان تلخ و سخت است اما امیدواریم خداوند متعال سکینه و آرامش خود را بر دل‌های خانواده‌های داغدار نازل، و چشمان آنان را به لطف و رحمت خود روشن کند. 
 

ایشان، جاری شدن خون محبت و همیاری در رگ‌های جامعه‌ی اسلامی را از تأثیرات این‌گونه حوادث دانستند و گفتند: این حوادث همه را به حضور در صحنه‌های همیاری وارد می‌کند و امیدواریم در اثر این محبت و برادری، برکات الهی شامل حال مردم دلاورِ سرزمین پهلوان‌پرور کرمانشاه و همه‌ی ملت ایران شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حادثه‌ی تلخ اخیر را آزمایشی الهی و میدانی برای ادای وظیفه‌ی مسئولان برشمردند و افزودند: در این دو روز، مسئولان از جمله رئیس‌جمهور محترم با حضور در میان مردم مصیبت‌زده با آنان همدردی کردند و امیدواریم این همدردی‌ها در عرصه‌ی عمل و کمک به مردم نیز با قوت ادامه یابد و از مشکلات و درد و رنج مردم با توجه به هوای سرد و در پیش بودن فصل دشوار سرما بکاهد. 

 
پس از این نشست علاوه بر اقدامات روئسای قوا و فرماندهان ارشد نظامی در تسریع در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان، نمایندگان رهبر انقلاب حضور مستمری در منطقه داشتند و پیگیر وضعیت زلزله زدگان بودند.

بخش نظردهی بسته شده است..