بازی سیاسی جدید یاران احمدی نژاد

no-thumbs

حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از دولت بهار، متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر ملت عزیز و شریف ایران و همه آزادیخواهان، عدالت طلبان و موحدان جهان

از سال ۱۳۹۰ که آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد سیاست های استکباری و سلطه طلبانه خود در منطقه و از جمله در ایران تصمیم به زدن دولت خدمتگزار دکتر احمدی نژاد گرفتند، متاسفانه برخی عناصر کوته بین و خودخواه نیز در نقشه دشمن عمل کردند و با استفاده از تریبونها و رسانه های گوناگون سیل اتهامات و افترائات را علیه فرزندان پاک ملت به راه انداختند.

شماری از فرزندان ملت در دولت دهم ، به بهانه های واهی و ساختگی ، تحت شدیدترین فشارهای قضایی قرار گرفتند که با صدور احکام ظالمانه، آنها را محبوس و از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج کردند.

متاسفانه این فشارها و رفتارهای ظالمانه از سوی دستگاه قضایی طی سالهای پس از اتمام کار دولت قبل نیز با پرونده سازی های مبتنی بر اتهامات دروغین و بی پایه و اساس همچنان ادامه دارد که بازداشت های طولانی مدت و غیرقانونی در زندان انفرادی ، صدها ساعت بازجویی های فشرده و بی منطق با هدف اخذ اقرار به دروغ ، احضاریه های پی درپی برای بستن دهانها و شکستن قلمها ، تشکیل دادگاههای فرمایشی و محکومیت های ظالمانه از آن جمله است.

پیگیریهای قانونی و مستدل و اعتراضات مکرر و حقوقی ما تا کنون راه به جایی نبرده است. بر خلاف نظر رهبری انقلاب ، تحت فشار قرار دادن و محدود کردن ما و اعمال تصمیمات از قبل گرفته شده تحت عنوان رسیدگی قضایی آشکار است. برای شکایت از اقدامات خلاف قانون مقامات قضایی، مرجعی جز خودشان وجود ندارد و مع الاسف شکایات ما در این مسیر نیز مورد رسیدگی قرار نگرفته است. متاسفانه این شیوه برخورد با عموم مردم است و اکثریت قاطع مردم از عملکرد دستگاه قضایی به شدت ناراضی هستند و راهی برای ابراز این نارضایتی و شکایت و احقاق حقوق خود نمی یابند.

بنابراین ما ضمن ابراز همدردی با همه کسانی که در این دستگاه مورد ظلم قرار گرفته اند، راهی جز التجاء و پناه بردن به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و استمداد از آنان و فرزندانشان برای رهایی از این ظلم آشکار در برابر خود نمی یابیم. به همین دلیل از امروز(چهارشنبه بیست و چهارم آبانماه ۱۳۹۶) به سنت آشنای بست نشینی ، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پناه می بریم. امید است که این توسل و استمداد موجب بیداری و تنبه کسانی شود که با احساس قدرت مطلق ، حقوق مردم را آشکارا تضیع می کنند.

با آرزوی سلامت و عزت و بهروزی برای یکایک ملت ایران

حمید بقایی
علی اکبر جوانفکر
حبیب الله جزء خراسانی

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..