محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری محفل انس با قرآن به‌مناسبت هفته بسیج در این شرکت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسید‌حجت اله رضوی نسب، فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزددر جمع اعضا پایگاه بسیج شهید بهشتی ضمن قدردانی از حضور پر شور کارکنان شرکت در طرح اهداء خون شور حسینی و شعور مهدوی به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: محفل انس با قرآن، غباررویی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهیدان و برپایی ایستگاه صلواتی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج خواهد بود.
وی اضافه کرد: قدردانی از مشترکین کم مصرف، برپایی میز خدمت با فضاسازی هفته مبارک بسیج، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی، نشست مشترک اعضاء شورای فرهنگی و بسیج با موضوع فضای مجازی، برپایی حلقه صالحین برادران و خواهران و دیدار با مدیرعامل در برنامه این هفته گنجانده شده است.
رضوی نسب اعلام کرد: علاقمندان به عضویت در پایگاه بسیج  می توانند در هفته نخست آذرماه  به مسئول بسیج خواهران مراجعه کنند.
وی پرداختن به موضوع خانواده از طریق کانال بسیج را یادآور شد و افزود: برای بهره مندی از مطالب حوزه خانواده و کودک کانال تلگرامی به نشانی @byedc ایجاد شده و هدف آن صرفا استحکام کانون خانواده است.
فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد فرهنگ سازی گسترده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، مدیریت مصرف و ترویج سبک زندگی اسلامی را به عنوان مهمترین رسالت بسیج در حوزه فرهنگی نام برد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..