در هفته کتاب:

استان یزد رنگ و بوی کتاب می گیرد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت:آینده روشن با خانواده کتابخوان شعار امسال بیست و پنجمین دوره هفته کتاب است.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن با بیان اینکه استان یزد در هفته کتاب رنگ و بوی کتاب می گیرد،اظهار داشت:به همین مناسبت با آغازهفته کتاب (٢٠ الی ٢٦آبان) برنامه های خوبی پیش بینی شده است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی موسسات و نهادهای فرهنگی  اجرا می شود.
وی با اشاره به اهم این برنامه ها گفت:برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در تمامی شهرستانهای استان،اهداء کتاب به مدارس مناطق محروم،مراسم های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهمترین برنامه هایی است که به این مناسبت اجرا می شود.
به گفته وی،اجرای طرح سفیران دانایی،کارگاههای طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب،اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی،اهداء کتاب به برخی کافه های و رستوران ها از دیگر برنامه هایی است که بمناسبت هفته کتاب پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
غیاثی ندوشن در عین حال گفت:درهفته کتاب طی مراسمی که روز چهارشنبه ٢٤آبان ماه برپا خواهد شد از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشراستان یزد در تالار فرهنگ یزدتجلیل و قدردانی بعمل می آید.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت:در روز سه شنبه ٢٣آبان ماه نیز مراسم اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان یزد برگزارخواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..