پلیس آگاهی استان یزد:

دستگیری کلاهبردار۷میلیاردی در یزد/مالباختگان به آگاهی مراجعه کنند

سرپرست پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری فردی خبر داد که از طریق فروش مال غیر، ۷ میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ محمدرضا حناساب اظهار داشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از طریق فروش مال غیر به آنها، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس نشانگر این بود که متهم ضمن تصرف مال غیر، اقدام به فروش زمین های مسکونی به چندین نفر از شهروندان کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: با توجه به شکایت شهروندان و مدارک به دست آمده و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و با اخذ مجوز قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

حناساب اظهار داشت: متهم ۴۲ ساله در اداره آگاهی به کلاهبرداری ۷ میلیاردی از طریق جعل و فروش مال غیر به شهروندان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان و مالباختگان شناسایی شدند، افزود: چنانچه افرادی از این طریق مورد کلاهبراری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان یزد مراجعه کنند.

سرپرست پلیس آگاهی استان یزد تاکید کرد: شهروندان قبل از خرید ملک از مبادی مربوطه از قبیل اداره ثبت اسناد و املاک، شهرداری و … استعلام و پس از حصول اطمینان اقدام به خرید و معامله از طریق مبادی رسمی نمایند.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..