کارگاه آموزشی شناخت برند تجاری در یزد

no-thumbs

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این کارگاه آموزشی گفت : طراحی برند ، زمینه ساز اطمینان خاطر خریداران صنایع دستی ایران در اقصی نقاط جهان است.

به گزارش یزدی نیوزدهقان مهرجردی افزود: وقتی محصولی با برند شناخته شود، خریدار نیز این اطمینان را دارد که کالای خریداری شده اصالت دارد.

دهقان مهرجردی تصریح کرد: داشتن برند تمام کار نیست بلکه پس از شناسایی باید نسبت به حفاظت، معرفی و ترویج آن با بهره گیری از شیوه های تبلیغاتی اقدام کرد.

او با بیان اینکه برای تثبیت برند در بازارهای جهانی باید حقوق مالکیت معنوی نیز مورد توجه قرار گیرد، گفت: در زمینه حقوق مالکیت معنوی باید به مسائلی از جمله نشان های جغرافیایی در کشور، ویژگی های منحصربه فرد منطقه ای و نقوشی که در صنایع دستی ایران کاربرد دارد، توجه کرد زیرا این نشان ها مخصوص فرهنگ و هنر این سرزمین است و باید از آنها پاسداری شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ،گفت: ثبت علامت تجاری، استانداردسازی و برند در صنایع دستی از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

در این کارگاه آموزشی هنرمندان و صنعتگران شاغل صنایع دستی استان یزد با موضوع برند، ویژگی ها و ضرورت های مربوطه آن آشنا شدند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..