نشست ۱۶ فن‌بازار منطقه‌ای و تخصصی در پارک فناوری یزد

no-thumbs

نهمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای به میزبانی استان یزد با هدف بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازارها و هم‌افزایی و هماهنگی‌های بیشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزنشست‌های سراسری فن بازارهای منطقه‌ای به‌ صورت دوره‌ای و در راستای همکاری و هم‌افزایی بین این فن‌بازارها عموما در دو نوبت در هر سال برگزار می‌شود. نهمین دوره این نشست در یزد با حضور نمایندگانی از مرکز فن ‌بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

در این رویداد با حضور ۱۶ فن‌بازار منطقه‌ای و همچنین فن‌بازار تخصصی صنعت گاز، آخرین وضعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های فن‌بازارهای کشور بررسی شده و تجربیات حاصل از اقدامات انجام‌شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در این نشست در خصوص موضوعاتی چون کمک به تجاری‌سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست‌های تبادل فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازار دارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناورانه استان و شناسایی و تأمین نیازهای فناوری بحث و تبادل نظر خواهد شد.

برگزاری پنلی با عنوان" چالش‌های سرمایه‌گذاری در فضای نوآوری کشور" از دیگر برنامه‌های این فن‌بازار است.

این نشست در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه جاری در پارک فناوری یزد برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..