برگزاری بزرگ ترین رویداد علمی، خیری جهان در یزد

مسابقات کن استراکشن، بزرگ ترین رویداد علمی و خیری جهان به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در آذر ماه سال جاری برگزار می گردد.

به گزارش یزدی نیوز، دکترمیرفخرالدینی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقات هرساله در نقاط مختلف جهان برگزار می گردد که در این رویداد، مهندسان ، پیمانکاران، طراحان، معماران و دانشجویان با خلق و یا ایده برداری از یک موضوع نسبت به ساخت یک سازه مهندسی از کنسرو در ابعاد استاندارد اقدام می نمایند.

وی افزود: این سازه ها پس از بازدید عموم مردم و  داوری در ۱۰ گرایش مختلف مانند سخت ترین سازه، بزرگ ترین سازه، گرانترین سازه، بهترین وعده غذایی، خلاق ترین سازه، بیشترین تعداد کنسرو و سلیقه مردمی توسط مسئولین برگزاری مسابقات جمع آوری و تحویل سازمان ها و موسسات خیری جهت توزیع میان افراد نیازمند می گردد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به برگزاری این رقابت ها در ۱۷۰ نقطه جهان طی ۲۵ سال گفت: ساخت سازه های غول پیکر با تعداد بالای کنسروهای غذا و در برداشتن یک فرهنگ و اتفاق خیری بزرگ باعث گردیده این مسابقات هم اکنون یک جایگاه تثبیت شده و شناخته شده در جهان داشته باشد.

میرفخرالدینی خاطر نشان کرد: اهمیت این مسابقات در جهان باعث گردیده موسسه غیر انتفاعی و بین المللی Canstructionجهت اعطای میزبانی این مسابقات، قوانین و حساسیت های بالایی را اعمال نماید که خوشبختانه دانشگاه فنی و حرفه ای توانست برای اولین بار با کسب امتیاز های لازم و فرآهم آوردن بسترهای مورد نیاز، مجوز لازم برای برگزاری مسابقات را کسب نماید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری این مسابقات در آذر ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: حائزین رتبه های برتر در پنج گرایش به موسسه بین المللی  Canstructionمعرفی می شوند و علاقه مندان جهت شرکت و کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت  این رقابت ها به آدرس http://yazdcanstruction.com مراجعه نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..