روزنامه بشارت یزد:

جناب میرمحمدی، سپاس

no-thumbs

روزنامه بشارت یزد در مطلبی با عنوان «جناب میرمحمدی، سپاس» به قلم محمد علی وزیری، خصلتهای نیکوی سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد که روز شنبه 13 آبان ماه این مسئولیت را به محمود زمانی قمی واگذار می کند را به رشته تحریر درآورده است.

به گزارش یزدی نیوزدر این مطلب آمده است: در مسلک اهل قلم وخرد به همان میزان که مدح و مداهنه مذموم است اما ستایش اخلاق ستوده و خصایل انسانی مدیران را ممدوح و پسندیده می داند.
سخن از مردی بزرگ می گوییم که در رفتارش وزانت با محبت توام بود. به قبیله فرهنگ و قلم بس نزدیک می نمود. اهل رسانه بود و به افکار عمومی احترام می گذاشت و خبر و تحلیل رسانه های محلی را پیگیری می نمود. نه ستایش او را برمی انگیخت و نه باد نقد کینه ورزانه، دیوار صبرش را می لرزاند. متانت و صبر را با حدت ذهن و درایت آمیخته بود.
به خاطر دارم روزی که بدگویی ها از مرز نقد به هجو رسیده بود صبر دوستی را لبریز کرد و در خلوتی به شکوه به آقای میرمحمدی گفت: «چرا دفاعی برای این تهمتها ندارید؟ چرا شکایت نمی کنید؟» بعد از اخمی و لبخندی گفت: «شنونده اش عاقل است.» گفتند: « نظر مردم مکدر می شود.» مکثی کرد و گفت: «مردم فهیم یزد با حضور در انتخابات و با آرایشان جواب می دهند. شاید یادتان رفته که آمده ایم تا قلمی شکسته و زبانی از ترس در دهان نماند!»
به عنوان یک معلم و عضو خانواده آموزش و پرورش بارها شاهد بودم که آقای میرمحمدی بادیدن معلم دوران کودکی خود، منصب استانداری را فراموش می کرد و محصل وار سر ادب فرو می آورد و دست وی را می بوسید و یا شاهد بودم که در عین هیبت با دیدن کودک محروم از «دیدن وگفتن و شنیدن» که با لمس وحس عاطفی، معلم خود را از میان چند بانوی معلم دیگر تشخیص می داد و خود را در آغوش معلم می افکند، عنان اختیار از کف داد و همراه کودک گریست.
همین مرد فروتن چون گره بر کار مردم و صنعت زده می شد، برمی خورشید و خاطی فرودست و یا فرادست را مورد عتاب خشمگینانه قرار می داد.
افسوس که در بسته ترین و مشکل ترین دوران مدیریت استان که بندهای سختی بر دست و پای مدیران بود، زمامدار استانداری شد. جایی که مشکلات خفته سر برداشته بودند و توقعات ایجاد شده، روز افزون شده بود.
ولی این مرد مجرب، آرام در توفان مشکلات به استان آرامش بخشید و به گفته بزرگی ایامی که سایه اش کمرنگ تر شد، بحران آفرینان سخت تازاندند تا اعتدال این مرد اعتدالی بیشتر به چشم آید.
جناب میر محمدی اجازه می خواهیم خدا قوت گفته و زحمات و مهرآفرینی تان را قدر بدانیم. بر لوح دلمان نقشت را حک کردیم که گاه رفتن ازدیده نقش خدماتت و خاطره مهر و درایت و خرد ورزیت هرگز از دل و خاطراتمان نرود.
روزنامه بشارت یزد به صاحب امتیازی جواد آذرنگار و مدیر مسئولی محمدعلی شاهنده در گستره استان یزد منتشر و توزیع می شود.
استان یزد ۱۵۳ رسانه دارای مجوز دارد که از این تعداد ۱۱۴ مجوز برای نشریات مکتوب، ۲۶ مجوز برای رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ۱۳ مجوز برای رسانه های الکترونیک – غیربرخط صادر شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..