دمای هوا در استان یزد موقتاً افزایش می‌یابد

no-thumbs

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در استان یزد موقتاً افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوز،سید عباس میرحسینی در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته دیروز صبح دمای شهر یزد به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح دمای شهر یزد به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی افزود: از روز گذشته به‌واسطه عبور امواج ناپایداری که از عرض‌های بالای کشور در حال عبور هستند، آسمان استان مقداری ابری شد که همین شرایط امروز و فردا بر آسمان استان حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد از پیش‌بینی افزایش ابر در برخی ساعات امروز در آسمان استان خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی‌شده است در طول امروز دمای هوا نسبت به چند روز گذشته موقتاً افزایش داشته باشد.

میرحسینی تصریح کرد: دیروز در گرم‌ترین ساعات دمای بیشینه شهر یزد به ۲۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است و پیش‌بینی می‌شود امروز دمای بیشینه شهر یزد به ۳۰ درجه سانتی‌گراد برسد.

وی با اعلام این خبر که در روزهای پایانی هفته جاری موج ناپایداری به استان حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌شده است در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری افزایش ابر را در استان یزد داشته باشیم؛ همچنین در چنین روزهایی گاهی به‌خصوص در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی‌شده است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..