دستگیری کلاهبردار مامورنما در بافق

no-thumbs

فرمانده انتظامی بافق گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد امام خمینی(ره) از مردم اخاذی می کرد، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد کمالی  افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از کلاهبرداری فرد یادشده، نسبت به شناسایی و دستگیری وی اقدام کردند.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات جامع متوجه شدند، متهم در مراجعه به منازل شهروندان نسبت به جمع آوری وجوه نقدی صندوق صدقات و اعلام شماره کارت برای واریز وجوه نقدی مردم اقدام و از این طریق کلاهبرداری می کرد.
کمالی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی وی را که بیش از ۱۰ میلیون ریال اخاذی کرده بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا تحویل دادند.
فرمانده انتظامی بافق همچنین از کشف ۲۸ راس دام قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: راننده خودرو که دام قاچاق را به یزد منتقل می کرد، دستگیر شد، دام ها به اداره دامپزشکی تحویل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.
همچنین به گفته زاده رحمانی، فرماندار بافق این شهرستان یکی از امن ترین مناطق استان یزد به شمار می رود و بالاترین میزان کشف جرایم سرقت را دارد.
از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ مورد مواد مخدر و سرقت های جزیی در بافق کشف شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..