اجلاس استانی نماز ۲۶ مهرماه در بافق

no-thumbs

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزدخاطرنشان کرد: با تصمیم اعضای شورای اقامه نماز استان یزد مقرر شد تا این برنامه، 26 مهرماه مصادف با بیست و هفتم محرم‌الحرام در شهرستان بافق برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام علی حبیبیان در دومین جلسه شورای اقامه نماز استان یزد ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، گفت: اجلاس سراسری نماز ۳۰ آذرماه امسال در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجلاس استانی نماز نیز نیمه دوم مهرماه در یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با تصمیم اعضای این ستاد مقرر شد تا این برنامه، ۲۶ مهرماه مصادف با بیست و هفتم محرم‌الحرام در شهرستان بافق برگزار شود.

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد اظهار داشت: سال گذشته تمام استان‌ها، اجلاس استانی نماز را در شهرستان‌هایشان برگزار کردند اما استان یزد فقط در شهرستان میبد برگزار شد که امیدواریم بتوانیم در آینده این برنامه را در سطح استان یزد برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حبیبیان بابیان اینکه نحوه‌ی برگزاری این اجلاس در استان یزد هزینه‌های زیادی نخواهد داشت، تصریح کرد: به همه ارگان اعلام کردیم که سه نفر از نفراتی که درزمینهٔ نماز فعالیت‌های خوبی را داشته‌اند معرفی کنند تا از این عزیزان تقدیر به عمل آید و تشویقی برای انجام فعالیت‌های هرچه بهتر این دوستان و جذب دیگران برای انجام هرچه بیشتر در این زمینه باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی استان‌ها ستاد اقامه نماز را در اجرای هرچه بهتر نماز، مهم‌ترین وظیفه دینی هر مسلمان یاری می‌کنند، گفت: متأسفانه در استان یزد نسبت به این مسئله توجه آن‌چنانی نمی‌شود و ان‌شاء‌الله در این زمینه تمهیدات اندیشه شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه مدارس آموزش‌وپرورش در حال خالی شدن از ائمه جماعت هستند و به این دلیل است که هزینه‌هایی که به آن‌ها پرداخت می‌شود بسیار ناچیز است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد با تأکید بر اینکه امروزه فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است، گفت: متأسفانه وقت اکثر جوانان ما به‌جای کارهای مفید در شبکه‌های اجتماعی به بطالت می‌گذرد و اگر درزمینهٔ اعتقادی این عزیزان و آینده‌سازان کشور کاری صورت نگیرد با ضربه جبران‌ناپذیری روبه‌رو خواهیم شد که‌ترمیم آن به این آسانی‌ها صورت نخواهد گرفت.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..