اجرای ۴۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد

no-thumbs

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۴۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تلاش شده تا ویژه‌برنامه‌هایی که امسال توسط سپاه الغدیر استان یزد، نیروهای نظامی و انتظامی در یزد و شهرستان های استان برگزار می شود تداعی کننده پیوند دفاع مقدس با قیام عاشورا باشد چرا که آنچه که در این هشت سال شاهد بودیم جلوه‌هایی از قیام خونین عاشورا بود.
سردار فتوحی ایثار در راه عقیده و اطاعت پذیری از ولی زمان را دو وجه اشتراک و پیوند میان قیام عاشورا و دفاع مقدس دانست و افزود: امام حسین (ع) و یاران آن حضرت در روز عاشورا برای حفظ اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند و در دفاع مقدس نیز شهدای ما برای حفظ اسلام و انقلاب قیام کردند. همچنین امام خمینی (ره) با اقتدا به امام حسین (ع) جنگ را مدیریت کردند و مردم ایران نیز برای حفظ دین گرد ایشان جمع شدند.
وی اضافه کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس همه چیز را در آینه عاشورا دیدند و در راه مبارزه هراسی به دل راه ندادند.
فتوحی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت نقش رزمندگان، مدیریت حضرت امام خمینی (ره)، مقاومت آزادگان و صبوری مردم در پشت جبهه ها برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: برگزاری نمایش رزمی از عملیات «الی بیت‌المقدس» به مدت هشت شب یکی از ویژه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در یزد است. در این برنامه سه برش از تاریخ شامل قیام عاشورا، وقایع سال ۶۰ و نمایش جنایات منافقین و همچنین عملیات الی بیت المقدس به نمایش گذاشته می شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امسال ۴۰۰ ویژه برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس توسط نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می شود که رژه نیروهای مسلح، غبارروبی قبور شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی از مهمترین این برنامه هاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثمرات هشت سال دفاع مقدس گفت: در حال حاضر به برکت خون شهدا و اطاعت از رهبری به مرحله‌ای رسیده‌ایم که آمریکا و هم‌پیمانانش علی‌رغم تمامی قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی و جنگ روانی قدرت میدان‌داری در منطقه را ندارند و به اعتراف خودشان بعد از انقلاب هر کجا که وارد شده‌اند هزینه و تلفات بسیاری متحمل شده‌اند.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..